Psy i sylwestrowe strzelanie

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wspomnienie

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

sputnik
Zuch jeden z drugim :)

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wenus
A co mu sierści mały nawyrywał... a ten ani pisnął tylko go wylizał po twarzy jak chwila nieuwagi ze strony dorosłych :)

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Akurat tego nie czytałam ,ale wszystkie psy lubią.Moja psina w Polsce też jak jestem w domu to tylko mojej spódnicy się trzyma.Wszystkie pieski są kochane,i na miłość właściciela  odpowiedzą zawsze miłością.
1234