Psy i sylwestrowe strzelanie

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

sputnik
Od razu na tresurę. Wyżeł jest trudny (lekkie ADHD). I teraz UWAGA! Łyżew musi znać swoje miejsce w szeregu bo wejdzie na dyńkę a odwrotu nie ma. Druga bardzo ważna sprawa to długie, aktywne spacery -aporty, zagadki czyli ukrycie patyka, piłeczki. Jeżeli chodzi o podróże bardzo dobrze znoszą -mój jeździł na miejscu pasażera z przodu :) Polecam tresurę chociaż nie lubię tego słowa ale pomaga się dogadać, zrozumieć się wzajemnie. Tylko nie jakaś tresura hardcorowa tylko pies-przewodnik. Przyjemność dla obojga a i będą szczęśliwi :)

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wenus
Rodzice mieli foksteriera, jeździł na polowania ale fajerwerków bał się panicznie, zawsze w sylwka okupował łazienkę więc to chyba błędna teoria.

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

rozalka
Cześć, Sylwia:)
Moja pieska też się nie boi. Patrzy na moją reakcję. Jak widzi, że nic się nie dzieje, to się kładzie spokojnie.

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

sputnik
Foxterier jak sama nazwa wskazuje, że poluje na lisa a lis mieszka w norze :) Piszę co obserwuję a a`propos to foxterier moich Dziadków  nauczył mnie chodzić ;)

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Hej Sylwia :) Collie są bardzo odważne :) Byłem na pokazie skoków w dal do basenu -nie miałem takiego psiaka co by się odważył. A! Mam Labradora brata mojej mamy co skacze w dal z saltem :) Wariat i powiem tak, nie chwaląc się, że potrzebuję 3 dni by go spacyfikować bez przemocy :)

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Od wczoraj strzelaja, to co bedzie jutro?

rozalka
Hmm:) Może wie, jaka Magia się kryje w tańcu:)
1234