STREFA KIBICA NASZYCH BIAŁO-CZERWONYCH

KADRA POLSKI NA MISTRZOSTWA

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

19.06. Moskwa. MECZ POLSKA - SENEGAL 1 : 2

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Lwiczka9
Własnie siedza w samolocie do Moskwy. Ladowanie o 12.45. Glik leci z nimi:)
http://tiny.pl/gsrzm

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

da®®io
mnie trochę niepokoi ten sędzia z Bahrajnu-to nie jest doświadczony arbiter-ciekawe jakie gościu ma podejście do VAR-u

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Lwiczka9
Nie chce wprowadzać nerwowki ale fachowcy jutro słabo to widzą.Az strach typować. ..

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

da®®io
no to ja typuję Polska-Senegal 2:1
Kolumbia - Japonia 2:0

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

Lwiczka9
No to ja Polska Senegal  2-0
JAPONIA KOLUMBIA 1-2

Uff!  Czekamy na typy forumowiczów!  Piszcie, nie bójcie się. ..:))
Liczą się emocje, piękna walka, i...wynik..niestety! :)))
Będzie dobrze a jak nie to przecież nie znikniemy z mapy świata!

Re: Strefa kibica Naszych Biało-Czerwonych

hiena
Hej:)...takie sobie te mecze były...nie oglądałam wszystkich i nie typowałam...ale męczyli się ci faworyci...na Anglii już więcej się działo...a co do naszych niech ci eksperci nie świrują...bo jutro dadzą sobie radę!...
1234 ... 14