Wenus
i zaraz powiem jak to u mnie wygląda...

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
i faktycznie trochę tego jest

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Za drugim wpisem już poszło trochę szybciej...

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Za trzecim podobnie. Na Atlantydzie faktycznie było duuużo prościej, ptaszek i poszło.

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Ostatni raz sprawdzam...

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
O, a jak się zalogowałam to wskoczył mój obrazek na te posty przed logowaniem. Nie wiedziałam, że to tak działa :)

Re: Sprawdzam sobie test robota

ale jak ja przebijałem się na Atlantydzie to podczas tego testu migaja te obrazki i po moik wyborze pojawiaja sie nowe a oni mi mowia zeby jeszcze raz sie przyjrzal-u mnie taka sesja testowa obejmuje od 4 do 7 operacji-wiec mnie trafia szlag, a oni mi to jednym kliknieciem kasuja i to w eter a nie do kosza

Re: Sprawdzam sobie test robota

Wenus
Na Atlantydzie chyba się ostatnio wyludniło ale raczej nie przez test robota bo logowanych jakby mniej.
12345