"Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

"Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
To cytat z  forum Atlantyda. Nie mogłam przejść obojętnie , bo to klasyczny przykład toksycznej miłości. Nie można tego pokazać lepiej. Wzorzec, który prowadzi kobietę nad przepaść. Ona będzie coraz lepsza dla niego i będzie zgadywała jego życzenia, aż on powie 'Jesteś szczere złoto, ale cię nie chcę" .
Co ona powinna zrobić już teraz? Stawiam, że zająć się sobą, a nie nim.

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
ale syndrom DDA jest silniejszy niż własna wola, a nawet magia. Ona nadal w to będzie szła...

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

Serenity
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
[...]

Proponuję Ci to samo. Zajmij się wreszcie sobą, a nie nami. Na dodatek mylić "życie forumowe" z prawdziwym?
Wyciągasz teksty z mojego forum, nie mając zupełnie pojęcia czego dotyczyły. I bawisz się we wróżkę;DDDDD

dziewczyna z perłami napisał/a
ale syndrom DDA jest silniejszy niż własna wola, a nawet magia. Ona nadal w to będzie szła..

Wiesz co to syndrom DDA w ogóle? Moi Rodzice nie są alkoholikami.  WIĘC WYPRASZAM SOBIE TAKIE INSYNUACJE !!!

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
I popełniasz ten błąd, o którym piszę. Nie Ty napisałaś na forum te słowa, a bierzesz to na siebie, bo to twoje forum.  A przecież administracja nie NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI za OPINIE FORUMOWICZÓW.
Przytoczyłam słowa, które są znamienne dla pewnego zjawiska, a tym On, czy Ona mogą być różne osoby...

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Ps. Powinnaś być nawet zadowolona, że złota myśl twojego Nietykalnego została zapożyczona do wątku o toksycznej miłości.

[...]

Proszę zatem na przyszłość zaznaczać, że nie chodzi o osobę do której te słowa były kierowane (czyli mnie)
Inaczej będę poczytywać jako manipulację i insynuacje w moim kierunku.

To samo dotyczy tego syndromu DDA
.-3

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

.-3

Re: "Taki mój urok - Będziesz się gniewać i wybaczać."

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
Serenity napisał/a
Proszę zatem na przyszłość zaznaczać, że nie chodzi o osobę do której te słowa były kierowane (czyli mnie)
Inaczej będę poczytywać jako manipulację i insynuacje w moim kierunku.

To samo dotyczy tego syndromu DDA

Sylwia, tobie się już zupełnie w głowie poprzewracało od tego "rządzenia"! :DD

A poważniej, przede wszystkim zmień ton, nie dość, że nie zrozumiałaś Perełki, to jeszcze próbujesz tu swoich żenująco władczych sztuczek.
Po co tu zaglądasz? Mało Ci miejsca i ludzi do wydawania śmiesznych poleceń na swoim forum?
Dyspozycje dawaj tym, którzy sobie na to pozwolą, tu takich nie ma.

1234