Tifani/Dygresja

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
My się chyba nie rozumiemy, mnie jest niemal obojętne kto co pisze, odpowiem lub nie i tyle. Mam też w nosie jak się podpisuje, dla mnie, w każdym poście może mieć inny nick.
Pojawiła się dygresja, wywołała Symfonię, nadal uważam, że to ta sama osoba, ale mniejsza z tym. Pojawiło się zaprzeczenie, że tych nicków nie można łączyć, bo, cytuję: Dygresja to Szuwar ..i tak do usranej śmierci.  Czy to w porządku siedzieć cichutko w kąciku; gdy komuś przypisuje się twoje, to nie wygrana w lotto.
Teraz się rypnęła w podpisie odpisujac Lwiczce na normalne pytanie, ale dla niektórych to nadal Szuwar.

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
Wątpię by na powaznie ktoś uznawał Dygresje za Szuwara. To zwykła trollo wrzutka była dla siania tu zamętu i tyle. Oni mogą pisać cokolwiek  Anno i nie ma sensu brać ich na serio ;)

Re: Tifani/Dygresja

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Lwiczko, odpisała  Ci normalnie, coś w stylu, że to tajemnica komu kibicuje i nawet jej mąż tego nie wie i że pozdrawia.  Nie uprzedzaj się z mojego powodu, podpisała sie Dygresja.
Nie o to mi chodziło.

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Wątpię by na powaznie ktoś uznawał Dygresje za Szuwara. To zwykła trollo wrzutka była dla siania tu zamętu i tyle. Oni mogą pisać cokolwiek  Anno i nie ma sensu brać ich na serio ;)

Może to ze mną jest coś nie tak, nie nadaję się...do wielu rzeczy.
Dobranoc wszystkim.

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Lwiczko, odpisała  Ci normalnie, coś w stylu, że to tajemnica komu kibicuje i nawet jej mąż tego nie wie i że pozdrawia.  Nie uprzedzaj się z mojego powodu, podpisała sie Dygresja.
Nie o to mi chodziło.
Ojeeej , czyli zapewne mąż kibicuje zespołowi którego kibice nie przepadają za kibicami jej zespołu. Cool , to materiał na coś z cyklu "Romeo i Julia" tyle że w wersji bollywoodzkiej gdzie pod koniec oboje zamiast umrzeć to będą spiewać i tańcować :D

Re: Tifani/Dygresja

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
No masakra. Nie ma to jak uprzedzenia i podejrzenia. Rozumiem ,chodzilo o podszywke,ok,sorry. Chyba usune powyzsze zatem. Dziekuję:)

Re: Tifani/Dygresja

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
spokojnie nie przejmijmy się swirami, zobaczcie jaki czubek " zygmunt " wpadł wczoraj do kosza
12345