Tifani/Dygresja

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
Anna. napisał/a
Gdzie byłeś jak różni pisali, że Dygresja to Szuwarek???
Mógł nie doczytać bo kasowałem te bzdury ;)

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
To ja pronowałan Administratoriwi zrobienie forum tylko dla logowanych, ja się nie zaloguję, ale beze mnie świat się nie zawali, ja nie muszę tu pisać.
Chroń nas boże od przyjaciół, z wrogami sobie poradzimy!

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Fakt. Przepraszam Darku, mogłeś nie doczytać.

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
To ja pronowałan Administratoriwi zrobienie forum tylko dla logowanych, ja się nie zaloguję, ale beze mnie świat się nie zawali, ja nie muszę tu pisać.
Chroń nas boże od przyjaciół, z wrogami sobie poradzimy!
Byłaby szkoda gdyby Cię tu nie było Anno i między innymi dla Ciebie (no i paru innych) pozostaniemy otwarci a ja będe miał fun z odtrollowywania forum  ;))

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Dziękuję Ryo, to miłe, ale ja właśnie piszę o tym, że trzeba się bronić przed różnym rzeczami z wewnątrz, zewnetrzne jest zidentyfikowane i bywa mniej groźnie, stamtąd czegoś spodziewasz się na starcie, tak? A stąd?

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Są sytuacje, w których trzeba powiedzieć TO NIE TEN/TA, TO JA.
Czy zbyt wiele wymagam?

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Tu też mogą sie trafiać spory (jak wszędzie) ale grunt by ich nie ciągnąć w niekończonośc. Tiffani mym zdaniem pisze fajne teksty wiec dobrze że tu bywa.  Co do Dygresji to nie widziałem tej wypowiedzi którą skasowała ale to co pisała rozmawiając z Jolcią też nie miało na celu dokuczyć komuś

[...]

Na tego typu forach raczej tak. Nie po to anonimy sie kamuflują by sie raptem ujawniać ;)