Tifani/Dygresja

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
Anna. napisał/a
Może to ze mną jest coś nie tak, nie nadaję się...do wielu rzeczy.
Dobranoc wszystkim.
Niee. Wszystko z Tobą jest w najzupełniejszm porzadku  mym zdaniem.  Po prostu  wzięłaś na powaznie zwykła wkrętkę a to każdemu mogło sie zdarzyć

Dobranoc i czarownych senków  ;)

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Darku, Zygmunt to akurat sobie jaja robił, czy śmieszne, każdy oceni sam, tak uważam.

Jeszcze raz przepraszam, że tak na Ciebie naskoczłam, nie pomyślałam, że mogło Cię wtedy po prostu nie być.

Re: Tifani/Dygresja

Lwiczka9
Anno, nie przejmuj sie....Prosze,zostan z nami...wszystko z Toba ok.  To ponoc "tylko" internet a jednak wzbudza nasze emocje.I to jest calkiem normalne. Spij dobrze,jutro weekend,wypoczywajmy! Kolorowych snow!

Re: Tifani/Dygresja

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Ty perfidna intrygantko! sugerujesz wszystkim, że jestem autorką  szeregu  postów,  którymi obciąża się Marcina ? I nie tylko... bo po przeczytaniu twoich licznych wywodów, odniosłam wrażenie, że usiłujesz mi przypisać wszystkie obrzydliwe posty pojawiające się na tym forum.  Nie mm wątpliwości, że chcesz mnie zdyskredytować w oczach piszących tu forumowiczów. Zastanawiam się,  komu mocno nadepnęłam na odcisk, że  tak  się zaplułaś udając WIELKIE oburzenie?

Re: Tifani/Dygresja

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Coś podobnego, czujesz się trollu zagrożony?

Re: Tifani/Dygresja

tifani
Masz rację bo mają istotne powody, ewentualnie lubią dyskrecję. Po prostu ludzie są różni. ;)

Re: Tifani/Dygresja

tifani
Przecież to oczywiste.

Re: Tifani/Dygresja

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Cos  tu kupy się  nie trzyma trollu. Przy twojej dużej aktywności,  jesteś orędowniczką obowiązkowego logowania ale sama się nie zalogujesz bo nie musisz tu pisać....przecież to jawna kpina z inteligencji osób,  które to czytają.
12345