Tifani/Dygresja

Re: Tifani/Dygresja

tifani
Jasne,.. panną byłam, dziecko miałam ale co to,  to nie.;DDDD

Re: Tifani/Dygresja

tifani
Dziękuję za miłe słowa i za trzeźwość spojrzenia.;)

Re: Tifani/Dygresja

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Nie mam zdrowia do tego się odnosić. Pisz sobie 'durna babo' co chcesz.  Mam to w nosie!

Re: Tifani/Dygresja

tifani
Mam nadzieję, że nie robisz ze mnie Zygmunta bo jednak jestem kobietą.;))

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Nie interesuje mnie opinia zakłamanego podjudzacza, który w dodatku nie potrafi czytać ze zrozumieniem, a już w ogóle nie odnosi się do tematu.
Przy mnie się nie nażresz.
Amen.

Re: Tifani/Dygresja

tifani
Ależ proszę pani/pana,  z byle kim  i  z byle jakiego stołu  nie jadam.  ;)))

Re: Tifani/Dygresja

do przewidzenia
Sami się tutaj żrecie.

Re: Tifani/Dygresja

Ryo2
do przewidzenia napisał/a
Sami się tutaj żrecie.
No no , ktoś tu widzę tylko czycha na tutejsze spory