Tifani/Dygresja

Anna.
Tak szybko usunęłaś wpis do Lwiczki, ale niektórzy zdążyli przeczytać. Co za chamstwo siedzieć cicho i pieprzyć słodko pod innym nickiem kiedy inny użytkownik jest oskarżony o bycie DYGRESJĄ. Tfu!

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
W takiej małej społeczności ZERO solidarności, byle własna dupa i gęba była bezpieczna!

Re: Tifani/Dygresja

hiena
Hej...co tu się dzieje znów?...wszyscy poszli spać?...

Re: Tifani/Dygresja

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anno nie rozkręcaj się bo przeniosę to do kosza, przecież wiele osób w necie chowa się za "woalką"

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Jak w filmie "Sala samobójców", wielkie uuu...aaa...cuda na kiju, ale jak tylko pojawią się kłopociki, to każdy pierdoli, nagle znajduje krzyżyk na ekranie i cudownie się ulatnia zostawiając gnój!
Co za ludzie?!

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Przestań mnie strofować! Nie obchodzi mnie kto za kogo się przebiera, tylko, że nie ma jaj gdy za niego obwiniają innego.

Re: Tifani/Dygresja

Anna.
Gdzie byłeś jak różni pisali, że Dygresja to Szuwarek???

Re: Tifani/Dygresja

da®®io
przeciez skoro piszecie tutaj jako nielogowane anonimy to zawsze jest ryzyko pomylenia kogos z inną osobą - a tak naprawde to ja w dygresji nie widzialem szu, wiec nie rozumiem twych insynuacji
12345