To nie można już pisać na głównej?

Re: To nie można już pisać na głównej?

zajrzała?
A może dawno nie widziana Rozalka :-)

Re: To nie można już pisać na głównej?

koniec świata;-)
"i myślę, ze "koniec świata" czy "pozdrawiam" to jest ana bo motywy jakimi się kieruje we wpisach są czytelne i nastawione na ataki na mnie który prowadzi tutaj przez cały dzień"

Proszę mnie nie pomawiać. Nie przyszłam się tutaj wykłócać., bo nie lubię, zastanowiło mnie tylko stwierdzenie do jakiegoś X żeby nie pisał na głównej. Lepiej już zniknę bo nie lubię takich sytuacji.
Bardzo mi przykro, że tak się mnie postrzega:-(

Re: To nie można już pisać na głównej?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez jak żyć z takim moderatorem 😢
jak żyć z takim moderatorem 😢 napisał/a
Forum tworzy się dla ludzi, niech sobie rozmawiają nawet o niczym.
Z tym się zgadzam

jak żyć z takim moderatorem 😢 napisał/a
Kogo ten Szuwar zrobił pomocnikiem, hihi :-)  darjo daj żyć.
Z tym się nie zgadzam. Ja się cieszę, że Dario chce być moderatorem (dzięki jego pomocy mam mniej pracy). Poza tym funkcja moderatora to bardzo niewdzięczna rola. Moderator narażony jest na ciągłe ataki niezadowolonych forumowiczów, więc tym bardziej jestem mu wdzięczny za pomaganie w tak ciężkich warunkach ;)

PS. A reszta to kwestia dogadania się :)

Re: To nie można już pisać na głównej?

koniec świata;-)
Jeszcze raz pozdrawiam Szuwarku i przepraszam za zamieszanie. Co złego to nie ja :-)
Może kiedyś jeszcze zajrzę, ale jak będzie spokojniej. Pozdrowienia dla Any i Serenity:-

Re: To nie można już pisać na głównej?

Marcin, wiem ze funkcja Moderatora wymaga pewnego opanowania i momentami się pilnuję -ale widzę, ze ja tutaj bede " złym policjantem " a Ty tym dobrym i zobaczymy jak to zafunkcjonuje

Re: To nie można już pisać na głównej?

Ana
A ten znowu Ana. Facet tutaj wchodzą różni ludzie i zwyczajnie chcą sobie pogawedzic. Dlaczego niby X nie moze sobie pisać do Wenus, nawet o piepszotach. A ja dlaczego nie  moge go opieprżyć,  gdy mam rację. Boli cie jak ludzie sobie piszą do siebie? ?? Facet skąd ty się urwałes?  Z choinki? Ja już pisałam o tym ze ty się nie nadajesz do ludzi i powiem Ci to za każdym razem podpisana swoim nikiem! Boże widzisz i nie grzmisz :( ty działasz na ludzi swoim zachowaniem jak przysłowiową płachta na byka. Prowokujesz, rozwalając ich rozmowy !

Re: To nie można już pisać na głównej?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koniec świata;-)
" koniec swiata " my tutaj mamy " bonanzy " z Atlantydowymi prowokatorami i sorki, ze Twoja uwaga wywołala u mnie reakcję-jeśli chcesz tutaj znaleźć swoje miejsce to zostan z nami-nikt stąd Ciebie nie wypłasza

Re: To nie można już pisać na głównej?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koniec świata;-)
Dziękuję, kimkolwiek jesteś a może to Rozalka?  Normalniej się pisze na forum Serenity. Założyła swoje, tutaj kolega Szuwarek oszalał co widać na załączonym obrazku. Jeżeli to ty   Rozalko to uściski !
1234