To nie można już pisać na głównej?

Re: To nie można już pisać na głównej?

o czym to jest wątek i gdzie potem ma być przeniesiony?  bo jesli do organizacyjnego dzialu to czemu nie napisano go tam od razu? ja dla takich pseudo tematow jakie są teraz na tablicy nie widzę jak dotąd kategorii

Re: To nie można już pisać na głównej?

da®®io
uwazam, ze moje zdecydowane wejscie ukrócilo radosną twórczość anonima X bo szykowalo się na zalew jego wątków bez zadnej głębi-przypomina mi to techniki lothara

Re: To nie można już pisać na głównej?

jak żyć z takim moderatorem 😢
Ty jesteś darjo jakiś całkiem oderwany od rzeczywistości. Forum tworzy się dla ludzi, niech sobie rozmawiają nawet o niczym. Kogo ten Szuwar zrobił pomocnikiem, hihi :-)  darjo daj żyć.

Re: To nie można już pisać na głównej?

koniec świata;-)
"Można pisać na tablicy głównej, ale już w niedalekiej przyszłości będzie regulamin i zapis, że wszelkie skargi na decyzje moderatorów i administratorów składamy w dziale organizacyjnym, w specjalnie wyznaczonym do tego celu wątku.

Na razie nie ma takiego zapisu, więc ciesz się swoją wolnością. Tylko nie przesadzaj w najeżdżaniu na moderatora, bo może to być podciągnięte pod ataki personalne i przeniesione do kosza.

Chcesz wyrazić swoją opinię na temat moderowania, to rób to merytorycznie, nie obrażając moderatora Darka. Wszystko, jest kwestią dogadania się i wspólnych kompromisów. Awanturnictwo nie jest mile widziane :) "

Przepraszam, zajrzałam tylko tak mimochodem bo dawno tutaj nie byłam.
Bardzo się u ciebie zmieniło Szuwarku.
Już nie przeszkadzam, pozdrawiam:-)

Re: To nie można już pisać na głównej?

i myślę, ze "koniec świata" czy "pozdrawiam" to jest ana bo motywy jakimi się kieruje we wpisach są czytelne i nastawione na ataki na mnie który prowadzi tutaj przez cały dzień

[...]

Tutejszy wątek można podciągnąć pod wątek organizacyjny, skargę na decyzję moderatora lub wątek typu "pogaduchy — hyde park". Możliwości jest kilka. Nie każdy wątek musi też być przenoszony do działów tematycznych.

Re: To nie można już pisać na głównej?

uwazam, ze moje zdecydowane wejscie ukrócilo radosną twórczość anonima X bo szykowalo się na zalew jego wątków bez zadnej głębi-przypomina mi to techniki lothara
Tylko przenosząc wątki anonima x do kosza czy "izolatki" powinniśmy mieć jakieś argumenty poparte regulaminem forum (jeszcze nie ma regulaminu). Czyli np. za złamanie regulaminu w postaci inwektyw, wulgaryzmów, spam itp. "Radosna twórczość"' nie jest jak na razie zakazana na forum (pomimo, że jej nie lubisz) ;)

Re: To nie można już pisać na głównej?

Marcin, mnie tablica jest niepotrzebna bo poruszam się po kategoriach-ja tylko się obawiam że na głównej będą awantury i prowokacje i że przez miesiąc takie nieokreslone treści zaleją forum że będziemy się głowić gdzie to przerzucać
1234