To nie można już pisać na głównej?

Re: To nie można już pisać na głównej?

da®®io
Ana, poobserwuj trochę co tutaj się pisze-wstrzymaj się od zlosliwych komentarzy, spróbuj się tutaj bawić, a nie pokazywać niechęć wobec mnie- skoro mnie ciagle atakujesz to nie dziw się mojej reakcji

Re: To nie można już pisać na głównej?

Marcin, wiem ze funkcja Moderatora wymaga pewnego opanowania i momentami się pilnuję -ale widzę, ze ja tutaj bede " złym policjantem " a Ty tym dobrym i zobaczymy jak to zafunkcjonuje
Dario, spokojnie, na pewno się dogadamy ;) Myślałem o tym, żeby wprowadzić mini regulamin, zbiór praw i zasad dla moderatora, których będziemy się trzymać. Dzięki temu użytkownicy będą widzieli, jakich decyzji moderatorskich mogą się spodziewać, a moderatorzy jak postępować w określonych sytuacjach. Oczywiście te zasady ustalimy wszyscy wspólnie na forum :)

Re: To nie można już pisać na głównej?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez koniec świata;-)
koniec świata;-) napisał/a
Jeszcze raz pozdrawiam Szuwarku i przepraszam za zamieszanie. Co złego to nie ja :-)
Może kiedyś jeszcze zajrzę, ale jak będzie spokojniej. Pozdrowienia dla Any i Serenity:-
Również pozdrawiam, żadne zamieszanie, od tego są problematyczne kwestie, żeby je omawiać i rozwiązywać ;)