UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Zielona lampka na forum - co ona oznacza?

W samochodzie taka lampka oznacza, że kończy się paliwo i trzeba zatankować, aby jechać dalej. Tutaj jest podobnie —  należy zatankować, żeby z sensem pisać dalej (oczywiście tankujemy mleko, sok, herbatę, kawę lub wodę). U mnie ta zielona lampka często się pali, dlatego piszę od rzeczy.

Czy można tankowanie (w celu wygaszenia zielonej lampki) jakoś obejść?

Tak, można obejść, ale to tajemnica. To, co napiszę niżej, jest ściśle poufne (nie przekazujcie tych informacji dalej, nie pokazujecie tego postu nikomu  — szczególnie tym z Onetu).

Tajne informacje (czytasz na własną odpowiedzialność):

Instrukcja: Zieloną lampkę możesz wyłączyć w ustawieniach — na swoim profilu (ustawienia zaawansowane — pod warunkiem, że jesteś zarejestrowanym użytkownikiem).

Jakie korzyści daje zarejestrowanie się na forum Nabble?

Osoba zarejestrowana posiada takie dodatkowe opcje jak:

- cytowanie tekstu,
- pogrubienie, pochylenie,
- możliwość dodawania emotikonów
- możliwość dodawania obrazków, filmów
- nie trzeba przepisywać kodu obrazkowego przed wysłaniem komentarza.

Dodatkowo:
- zarejestrowanie daje możliwość wyłączenia wskaźnika online (zielonej lampki) (ustawienia zaawansowane)
- możliwość zmiany awatarawarawara, nicku, formatu godziny i daty, wielkości czcionki (ustawienia zaawansowane).
- powiadomienia na adres mailowy (o odpowiedziach na posty lub o usuniętych postach).
- możliwość dodania sygnaturki (tekstu, który będzie widoczny pod każdym Twoim komentarzem).

Zasadniczo są tam wszystkie opcje, które były na forum Onetu + dodatkowe.

Zaraz, zaraz, po której stronie ja mam wlew?

Jakie informacje zobaczy administrator po Twoim zarejestrowaniu się na forum?

Administrator zobaczy tylko te najistotniejsze: kolor oczu, wiek, wzrost, numer biustu i podobnie ważne informacje. Żeruję, administrator forum Nabble widzi tylko i wyłącznie adres e-mail zarejestrowanego użyszkodnika, nie widzi jego IP (tak jak na innych forach). Żeby się zarejestrować, wystarczy wymyślić sobie nick i podać adres mailowy.

Jakie niebezpieczeństwa niesie podanie adresu e-mail?

Największe zagrożenie jest takie, że mogę zechcieć do Ciebie napisać, lub zobaczyć jak śmieszny masz adres e-mail, np.: słodkibuziaczek78@cośtam, grubyziutek888@cośtam, słodka_lolita@cośtam itp. Jeśli ktoś się obawia, to można sobie stworzyć adres e-mail specjalnie na potrzeby forum. Ja mam na przykład taki: piszę_od_rzeczy@kocham_na zawsze.cośtam.pl.

PS. Napisałem o tej zielonej lampce i cytowaniu — ponieważ przewija się to często w komentarzach, ale nikogo nie namawiam oczywiście — jest mi to obojętne.

Miłego weekendu — wietrznie oddany szuw (komunista, lewak i polityczny wykolejeniec).

Wietrznie, ale dobijemy do celu :)

Zielona lampka (wskaźnik czy jesteś online) - jak wyłączyć na forum Nabble ?

Zielona lampka (wskaźnik czy jesteś online) - jak wyłączyć na forum Nabble ?

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

sputnik
Do diaska z lampkami :) Najważniejsze aby wesoło było! Super ten filmik ze sztormu ogląda się w domciu :) Byłem na kutrze we Władku z rejsem 40 milowym od brzegu na dorsza, uff! Zszedłem podpokład by przekimać całonocną podróż z Wawy i tak tam pozostałem nieprzytomny. Lepiej znoszę turbulencje w powietrzu :)
https://www.youtube.com/watch?v=i9IhQxmt08U

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

sputnik napisał/a
[...]

Na Twoim filmiku też nieźle wieje w samolot, a tak przy okazji przypomniał mi się filmik z latarnią:

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Szuw tankujemy raczej nie cherbatę ,czy kawę he he....MOże by zabronić tankowania przed wchodzeniem na forum,chm...A ta zielona lampka jest ok,można by załatwić jakiś alkomat na forum który by sprawdzał trzeżwość.....

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Nacisnęła bym tę lampkę ale boję się że mi kompa wysadzi w powietrze,już jednego kompa załatwiłam ,rozwaliłam matrycę bo mi spadł.I teraz póki nie wymienię matrycy muszę być ostrożna,a pech to pech.Zlał mi się ekran i do kitu.Dlatego z pewną obawą jednak nie nacisnę,nie obraż się może kiedyś po Świętach jak wrócę.

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

Wspomnienie

Re: UWAGA - zielona lampka na forum - co ona oznacza?

sputnik
Nieźle :) Raz widziałem sztorm z 3 metrowymi falami w Mrzeżynie i to był żywioł :) A co do filmu ze startem B-767 przypomniało mi się teraz "miota nim jak szatan" ale nie chcę wklejać bo niecenzuralnie :)
1234