Urodził się nam Bociuś :)))

Wenus
Obstawiałam, że dopiero to będzie jutro a tu tadam!!!

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Lwiczka9
Super! probuje go dojrzec ale chyba lezy pod skrzydelkiem mamusi:)))Wczesniaczek jedniodniowy! gratulacje za strzal w dziewiatke:)))

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

da®®io
czyli co dwa dni powinien wykluwac sie pisklak:)

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Wenus napisał/a
Obstawiałam, że dopiero to będzie jutro a tu tadam!!!

W takim razie niedługo imprezka urodzinowa, zaraz zerknę🙂

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Madziunia
A od kiedy Ty taki zainteresowany jajkami ptasimi?

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

da®®io
jestem z miasta:))) wiec spodobał mi się ten bociani big brother-mozna fajne sytuacje z ich zycia zaobserwowac

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Super! probuje go dojrzec ale chyba lezy pod skrzydelkiem mamusi:)))Wczesniaczek jedniodniowy! gratulacje za strzal w dziewiatke:)))

Lwiczko, my dla tych maluchów co najmniej rodzice chrzestni 😀

Mały bociuś początkowo będzie bardzo rzadko widoczny, Wenus miała szczęście :)

Re: Urodził się nam Bociuś :)))

Lwiczka9
My rzeczywiscie wszyscy jak rodzice chrzestni:)))Sympatyczne to...No i warto tu zagladac;)))Nie ma to jak zwierzeta....:)
12345