W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

da®®io
i spacerował sobie po osiedlu na Retkini

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

zdjecie ilustracyjne do artykulu
niezłe ptaszysko:)

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Lwiczka9
:) Piekne! lepsze to niz dziki buszujace po osiedlu...a nawet w piaskownicy... rankiem moi zrobili foty rodzince...biegajacej wsród samochodow..mamma mia,nie dziwmy sie...natura sama reguluje..ida tam gdzie chca..:))

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

one chyba nie zawsze sa takie napuszone, a ten fajnie zapozował-czy nie przypomna trochę nadętego illuma?

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Białe cudne pawie widzialam ostatnio na Wyspie Isola Bella na jeziorze Maggiore we Włoszech
http://tnij.at/274216...Bylo ich klika w  jej czarodziejskich ogrodach...http://sukienkawkropki.blox.pl/2012/02/Piemont-Isola-Bella-i-jej-czarodziejskie-ogrody.html

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

faktycznie nadety,ale nie az tak.......hmm....to bylby komplement dla iluma,nie posuwałabym sie tak daleko:)))) Zmykam ,u nas cudne slonce,opalam troche ...Pozdro!

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

ja majac 5 latek bylem w tym ZOO w takim niebieskim sweterku i ludzie przy wybiegu z pawiem chcieli go namowic zeby sie nastroszyl  a on nie chcial i nagle jak mnie zobaczyl tak na niebiesko- to tak sie rozlożyl na cala szerokosc pokazal wielki piekny pióropusz i zaczal tak jakos " skrzeczeć " ze ludzie zaczeli bic brawa z zachwytu-chyba uznal mnie za rywala w niebieskim:)

Re: W nocy w Łodzi z ZOO uciekł paw

da®®io
a na tym filmiku sprzed 4 lat, ciekawa sprawa, bo one chodzą sobie po alejkach wsrod ludzi wiec nie ma sie co dziwic ze udalo mu sie uciec-taki przypadek byl takze w tamtym roku
http://www.youtube.com/watch?v=5uYlGxTPaPg& ps.dobrze, ze lwy i slonie jeszcze nie spaceruja sobie po naszym zoo
123