Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

da®®io
ale przeciez szuwar zapytal sie dzisiaj i mu napisalem zeby nic nie zmienial, ale zeby bardzie podkreslil te ikone " najnowsze komentarze " i byloby git - a takie zmiksowanie tematow jest do d...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

hiena
Ja nie wiem...ale powoli nie podoba mi się jak szu to prowadzi...wogole ta strona jest coś nie tak...u ciebie inaczej u mnie tez...teraz jakieś zdjęcie widać niby?...popieprzone...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

tutaj jest za duze spektrum tematyczne zeby ogarnac ten galimatias- na Atlantydzie byla monotonia lotharowa a tutaj to prezentuje sie fatalnie-czy wy chcecie gadac na kilku pierwszych watkach a reszta niech splywa w dol- ja tego mlyna nie polubie-przedtem mialem ikony nawigacyjne a teraz bede szukal wyszukiwarka- Marcin nie przemyslales tego - lepsze jest wrogiem dobrego - nie psuje sie ukladu ktory funkcjonuje

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

hiena
No jest beznadziejne...jak dla babci teraz...szu zaczyna być stronniczy...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Hieno, dajmy spokój, chciał dobrze.
Jest nas coraz mnie i tak niedługo padniemy, szkoda marnować czas na meblowanie i pretensje. Przyzwyczaimy się.

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Osoby, które były za pojedynczą tablicą główną:

Jola
Kapitan
Anna
Lwiczka
Ana

Osoby, które były za forum z działami tematycznymi:

Darek
Hiena
Ja

(liczę tylko tych, którzy wyraźnie zabierali w tej sprawie głos)

Przykro mi, ale tym razem przegraliśmy

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
do gadania o niczym i wszystkim proponowalem osobne miejsce typu hydepark, a kategorie tematyczne byly idealne gdy kogos interesowalo jakies zagadnienie - w muzyce tworzylem osobne watki dla zespolow, krajow, stylow- w sporcie byla pilka, kolarstwo, szachy, skoki,- w turystyce byly ciekawe podroze i opisy turystyczne - na nauce kosmos, i inne odkrycia - na polityce to co w niej nas porusza- a teraz co wielki mlyn i pomieszanie z poplataniem bo nie potrafiono klikac na " najnowsze komentarze "
zjezylo mnie to, ... ide na Interie ...bye, bye

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Szuwarku, mnie to trochę lotto, ale jakbyś mi wskazał gdzie ja byłam za likwidacją działów, byłabym wdzięczna  ;-).
Nie piszę aż tak dużo żeby nie wiedzieć gdzie i co napisałam  ;-).
12345