Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

Anna, to znaczy przedtem Ty bylas niezadowolna to teraz mam byc ja, tak? dzięki

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

da®®io
a jak sie zacznie Mundial to kazdy mecz bedziemy dyskutowac na osobnym watku zamiast w temacie, a przepisy kulinarne bedziemy wymieniac wsrod wydarzen politycznych przeplatanych watkami muzycznymi- super mikst-ze az szok - bociany beda sie uczyc latac przy wtorze nadlatujacych asteroid albo albo spektakularnych wydarzen na swiecie- to nie byl dobry pomysl z tym rozmontowaniem forum

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Nigdzie nie pisałam o swoim niezadowoleniu, sugerowałam jedynie, w wątku dotyczącym tego tematu, co można by zrobić.
Przypomnę, że nie wynosiłam o likwidację działów; a o rozszerzenie głównej i zaprzestanie przenoszenia.  Tyle.

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Szuwarku, nie tłumacz się nikomu, zrobiłeś co uznałeś za stosowne w danej chwili i KONIEC.
Dopasujemy się lub nie, a niezadowolony zawsze się znajdzie.
Wiesz może co się stało z Dziewczyną?
Z tego, co zauważyłem, to Perełka czasami robi sobie takie dłuższe przerwy od forum, być może, to jedna z takich przerw. A może się zakochała, wyszła za mąż i wyjechała w podróż poślubną, kto to wie? Lubię, gdy Perełka zagląda na forum, bo to bardzo fajna dziewczyna :)

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
tematycznosc byla dobra, bo kazdy mogl sobie zagladac gdzie chcial, ja kogel mogel nie jadam z obawy przed salmonella i mnie ten uklad raczej nie pasi:(

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
W takim razie pewnie wszystko gra. Czasem tak mam, że jak dłużej kogoś nie widzę, zwyczajnie się martwię, na zapas.

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Moment...ja nie byłam za... wiec co za większość?...to była Jolka która wymyśliła sobie te widzimisie...gdyby innym się nie podobało to by już dawno napisali...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Trudno. Innym nie pasi co innego.
12345