Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

hiena
No właśnie...a Teraz jeszcze wyszlo ...za Anna nie byla za tym...ale szu  sobie ja przypisal ze tez jest na tak...i to ma byc dobra moderacja??...ignorancja:/...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

napisalem zeby nic nie zmienial, ale zeby bardzie podkreslil te ikone " najnowsze komentarze " i byloby git - a takie zmiksowanie tematow jest do d...
No przecież ikona "najnowsze komentarze" była bardzo dobrze podkreślona — miała specjalna dużą ikonkę "new", poza tym link "najnowsze komentarze" umieściłem aż w dwóch miejscach — tylko ślepy by tych linków nie zauważył...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

da®®io
Marcin, wylales dziecko razem z kąpielą - niepotrzebnie poruszyles to domino - bedziemy na sie wkurzac przez miesiac- czy wiesz czemu na Atlantydzie poszedlem w polityczne przepychanki bo nie mialem tam kategori na ktorej
 bym muzycznie rozmawial z Serenity, Michalina i Motylkiem- nie bylo sportu gdzie omawiane bylyby rozne imprezy sportowe, a pisanie na polityce kazdy uwazal jak zeslanie- jesli kategorie podfora sa takie zle to czemu powstal osobny gabinet dla Amigo? wybrazasz sobie ich buziaki na glownej kazdy dzien w osobnym watku- pa kotus i tiu tiu? ja nie czuje tego, hej

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Moim zdaniem trochę dramatyzujesz. Wystarczy kontynuować i podbijać ciekawymi komentarzami zaczęte już wątki turystyczne, sportowe, itp.

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

czy ktokolwiek piszac na Atlantydzie siegal do watkow ze dwie strony wstecz, no nie i tutaj tez tak bedzie, ze rozmowy beda sie toczyc na kilku watkach na glownej ktore ktos podbije, ech juz mi sie nie chce o tym gadac - zmeczyl mnie ten dzien w tym necie

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

zobaczysz jak te moje watki przez to ze beda na widoku zostana przez trolli zdewastowane

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Aha powiedz od kiedy?...ta szurnieta Ana ktora tu przewaznie maci...Ma prawo decydowania jak tu Ma wygladac??...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Współczuje Ci Darku. Nie płacz już. Bo cięzko nam dziewczynom bedzie potem wdac sie w pogawedke z umorusanym chłopcem. Nie zarzucaj ,ze kpię sobie z Ciebie. Mysle,ze przekraczasz zbyt wiele barier,wiec potem nie zdziw sie,ze nikt z Toba nie bedzie chcial rozmawiac,a twoje watki pozostana puste. No sorry. Podkladasz sie totalnie i..hmmm..kiepsko widze Twoje akcje...najgorsze jest to,ze moze dojsc do sytuacji,ze trzeba bedzie przyznac racje Atlandycie ze jestes wyjatkowym upierdliwcem. Nie rób nam tego.Zauwaz ze tam jestes spalony totalnie. I tu wrogow sobie szukasz? No nic,trzeba bedzie cie omijać,a tu Mundial blisko:// ja mam z kim w domu pogadac a Ty?// Znow ci odebrano zabawki,nawet rozumiem twoj zal....ale ...nie znasz slowa:PRZYSTOSOWAC SIE. Popatrz na bociany,jak one zgodnie zyja....ale czasami kogos trzeba wyrzucic...kto za duzo kłuje innych..Prawa natury. To nie Wersal. Rob co chcesz ale potem sie nie dziw.
12345