Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

chwiejna demokracja urodzila hitlera i rzady pisu - wiec sobie to przemyslcie

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Zaraz po tym jak i Ty co nieco przemyślisz.  Co za porównanie?!

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Szuwarku, mnie to trochę lotto, ale jakbyś mi wskazał gdzie ja byłam za likwidacją działów, byłabym wdzięczna  ;-).
Nie piszę aż tak dużo żeby nie wiedzieć gdzie i co napisałam  ;-).
Być może to moja nadinterpretacja, ale tak jakoś skojarzyłem Cię z grupą przeciwników w tej sprawie. Jeśli coś pokręciłem, to oczywiście przepraszam. Ale nawet bez Twojego głosu, to i tak przegraliśmy z Darkiem

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Madziunia juz tutaj tez nie zajrzy skoro rozpizyliscie jej religie, - zalozy wam nowy watek z jej ulubionymi nissanami i tyle

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Marcin to ten lotharowy kompot zniszczyl Atlantyde bo nawet mu nie chcialo sie zakladac swoich pier.tol na polityce i cale awantury trwaly na glownej na oczach Sylwii-co wam przeszkadzaly te kategorie???

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

Anna.
Nie ma sprawy ;-).

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

I ty to nazywasz większością?...wenus widzę nie opowiedziała się?...Jolka sobie wymyśliła to ... Nie było jej dłuższy czas i nagle jej nie pasi...ale wykłóca się i tak na Atlantydzie tak samo jak i kapitan...i to ma być fer?...

Re: Wam to moze i wisi, ale jak ja odnajde swoje dawne tematy :)))

da®®io
oczywiscie, oni nic nie stracili- walna sobie wieczorkiem watek z muzyczka i bocianami i po co im dostep do glebi forum, a my wpadlismy do beczki z grochem i kapustą- dobilo mnie to:(
12345