Więc jednak burza...

rozalka
Szkoda, bo jednak miałam nadzieję na przyjemne spędzenie tych ostatnich z Wami dni...
Starałam się, ale wyszło jak wyszło...
Dobrej nocy wszystkim życzę z nadzieją na lepsze jutro:)
,-2

Re: Więc jednak burza...

,-2

Re: Więc jednak burza...

dziewczyna w perłowej sukience
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Rozalko, to jest burza w szklance wody.

Re: Więc jednak burza...

lwiczka9
Rozalko,znikasz bezpowrotnie??:( Nie zartuj... Wrociłam dopiero co z Kotliny Kłodzkiej,ech,te gory,ech te palacyki,zamki wszelakie..Pozdro cieple dla Ciebie..

Re: Więc jednak burza...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Szkoda, bo jednak miałam nadzieję na przyjemne spędzenie tych ostatnich z Wami dni...
Starałam się, ale wyszło jak wyszło...
Dobrej nocy wszystkim życzę z nadzieją na lepsze jutro:)
Rozalko, oczywiście, to nie Twoja wina — takie już uroki tego naszego towarzystwa, i takie uroki przebywania w moim towarzystwie, przepraszam. A lepsze jutro oczywiście, że będzie. Kto ma dać radę jak nie my wszyscy i każde z nas z osobna, to niby kto? Oczywiście, że przeżyjemy

Re: Więc jednak burza...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
dziewczyna w perłowej sukience napisał/a
Rozalko, to jest burza w szklance wody.

Re: Więc jednak burza...

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna w perłowej sukience
:) Dzięki, Perłowa:)
Jednak taka atmosfera mi nie odpowiada. Wchodzić na forum, żeby się kłócić? Dla mnie to nie ma sensu.

Re: Więc jednak burza...

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez lwiczka9
Cieszą się moje oczy, Lwiczko, że Cię widzą:) Z Kotliny Kłodzkiej wróciłaś? Niskie tam górki, ale urokliwe i miejsca magiczne:) Też mnie już w świat ciągnie, ale ne wiem jeszcze, w którą stronę:) Może zaszaleję i pojadę ogrzać moje ciało w ciepłych promieniach słońca:)
Raczej odchodzę, taka atmosfera, jak ta, przekonuje mnie, że to dobra decyzja. Kto będzie chciał, to mnie znajdzie:) Ty również masz mój adres, jakby co:) Pozdrawiam Cię serdecznie:)
12345