Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
w Izraelu, nie ma tylu pejsów niz myslimy-to jest nowoczesne spoleczenstwo-tylko jakies pejsate odllamy kultywuja swoje tradycje-propaganda zrobila z nich zle.wilki-tylko nikt tego nie widzi w jakim otoczeniu wrogiego islamu ten kraj funkcjonuje

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Ale z tego co wiem to Izrael nadal leży w Azji ;)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
brawo:) no to przyjmij, ze w Eurazji-we mnie Izrael nie budzi takich emocji-po takim czasie w tej rzyczywistoie to jest normalny kraj muszacy walczyc o swoje istnienie w rejonie, a takie zdegustowane to glosno plaskajacy plankton mącący wode wokol siebie

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus napisał/a
A ja się tak zastanawiam od kiedy Izrael leży w Europie? ;)
A Australia w tym roku startowała? Nie oglądałem wiec nie wiem :)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
ciekawe co wolacy powiedzą, gdy kiedys wylosujemy Izrael w europejskich eliminacjach do jakiejs imprezy pilkarskiej- wtedy to dopiero bedzie wielkie zdziwienie

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus napisał/a
Pomijając wszystko, to ta piosenka jest po prostu żenująca.
To to czy tak? :D

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus napisał/a
A to jest piosenka, która zapadła mi w pamięci i wciąż jest moim number one jeśli chodzi o eurowizję https://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU
Ou jes , głosowałem na to nawet

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
moze i to jest kontrowersyjne-ona bardziej wyglada na grubawą gejszę:) ale power ma
123456 ... 10