Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
Urszula Dudziak tez raczej nie spiewala tylko tak piturliła:) a dla niektorych była gwiazdą-sztuka sceniczna rzadzi sie swoimi prawami i komercją

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Darku, guzik mnie obchodzi Izrael, ja mówię, że ta piosenka to badziew i tyle.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Chyba tak, jak przeszli te eliminacje. Oni się starali przez wiele lat o udział w eurowizji ze względu na terytoria zależne jakie posiadają w granicach Europy, no i w końcu parę lat temu organizatorzy im ulegli. Ale czemu Izrael to nie wiem?

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

no ok, moze na zywo ludzie poczuli jej klimat, dla mnie wszystkie piosenki na tym konkursie w ciagu jego istnienia to 3 liga muzyczna dlatego mnie taka komercyjna muzyka powiewa

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Tak, to ta kwoczka ;) A Lordi są nieodmiennie the best, nieprawdaż? :)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Australia nie posiada terytoriow w Europie:) ale nalezy do korony brytyjskiej i z tego powodu jest laczona z naszym kontynentem

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
No właśnie :)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

ja tych konkursow nigdy nie ogladam, a same glosowania pokazuja, ze polityka a sasiedztwo narodow to dwie rozne sprawy
1234567 ... 10