Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
widze obsceniku, ze masz juz przyszykowana także piosenkę
dla Jadwigi

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Agnieszka
To przyśpiewka ludowa zdegustowanego.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez DAREK
dla ciebie trollu też coś się znalazło "W moim magicznym domu" Marianka Opani.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Inna mama
Dzień dobry.
Nie czytałam całego wątku, nie oglądałam też konkursu, jednak zgadzam się z każdym, kto uważa, że zwycięska piosenka jest po prostu beznadziejnie zagdakana ;-).

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus napisał/a
Co to ma być - konkurs piosenki czy "Mamy cię" ??? Ja już się pogubiłam :/

Zagdakała 😀
Aż muszę jej posłuchać.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Faktycznie coś tam drobiowego artykuowala 😲🤔
https://youtu.be/CziHrYYSyPc

Myślałam, że może tekst ambitniejszy, no i okazuje się, że Polska dała najwięcej głosów.
Rety.....

"Spójrz na mnie, jestem pięknym stworzeniem
Mam gdzieś twojego współczesnego kaznodzieję
Chłopcy witam na moim przedstawieniu, ja wam pokażę
Hej, Myślę, że zapomniałeś zasad gry
Ucieczki mojego pluszowego misia
Barbie ma coś do powiedzenia, hej
Moim rozkazem jest żeby zostać sama
Zabieram ze sobą swojego pikachu
Jesteś tak głupi jak twój smartphone

Wonder Woman nie waż się zapomnieć
Jesteś boska, a on jeszcze pożałuje
On jest tchórzem
Nie jestem twoją (...)

Nie jestem twoją zabawką
Ty głupku
Sprowadzę cię do parteru, zmuszę żebyś patrzył na mnie
Tańczącą z moimi lalkami do bitu
Nie jestem twoją zabawką (cululoo)

(Zwrotka 2)
N-n-n Nie jestem lalką (hebrajski)
n-n-n Nie jestem lalką
(...) Biją weselne dzwony
(...) Kasa i błyskotki człowieku
Mam gdzieś twoją kupę szmalu kochanie

Wonder Woman nie waż się zapomnieć
Jesteś boska, a on jeszcze pożałuje
On jest tchórzem
Nie jestem twoją (...)

Nie jestem twoją zabawką
Ty głupi chłopaku
Zniszczę cię, odliczaj czas
Tańczymy z moimi lalkami do bitu

Wezmę cię teraz
Teraz ze mną chłopaku

[...]
Nie twoja zabawka,Nie twoja zabawka, Nie twoja zabawka, zabawka
Nie jestem twoją zabawką, Nie twoja zabawka, Nie twoja zabawka, zabawka"

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Inna mama
;-) tylko dla koneserów! Mnie by wystarczył Sławomir i jego "Miłość w Zakopanem" ;-).

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Jola
Inna mama napisał/a
;-) tylko dla koneserów! Mnie by wystarczył Sławomir i jego "Miłość w Zakopanem" ;-).

Co za hiciory ha ha :)))
https://youtu.be/n2hJA78YuWw
1 ... 45678910