Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Jola
Inna mama napisał/a
Jolu, no powiedz, że Ci nawet nóżka nie drgnęła ;-)?! Jak to usłyszałam w RMF, w czasie jazdy,  o mało co nie urwałam kierownicy  ;-), taaaki power i z jajem, przesłuchałam kilka jego nagrań i powiem Ci, że aż by się na wiejską zabawę poszło  ;-). Byłaś kiedyś na takiej?
Ha ha ha, wulkan energii z tego Stefana, mało nie eksploduje na scenie 😀

Fakt, urwać można nie tylko kierownicę! 😆

Przed chwilą pierwszy raz obejrzałam klip, muzyka również mi się obiła o uszy, w trakcie Jarmarku Dominikańskiego latem w Gdańsku leciało na co drugim stoisku, ale że na RMF' ce takie szlagiery puszczają ha ha🙄

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Inna mama
Też byłam w szoku, myślałam że to tylko jednorazowo, dla żartu, potem ESKA,  ale gdy Marcin Wojciechowski puścił Sławomira w ZETce...nooo widocznie nie dało się udawać, że milionowe odsłony nie istnieją.
Już go nie grają.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Inna mama
"Eurowizja 2018: będzie dyskwalifikacja Izraela? Tego chcą Palestyńczycy!"
  O Japończykach nic nie znalazłam.

"Piosenki Eurowizji w Lizbonie żywiołowym tańcem i piosenką zatytułowanym "Toy" (Zabawka). nawiązującym do feministycznego ruchu "MeToo#" będącym protestem przeciwko seksualnemu wykorzystywaniu kobiet."
  Czy ktoś to odebrał zgodnie z tym opisem?

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Też nie oglądałam, dopiero na drugi dzień zobaczyłam tego niusa .... A czy nie było lepszych piosenek? Podejrzewam, że wszystkie pozostałe były lepsze :)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Przeczytałam gdzieś, że obraziła odmienne kultury , konkretnie Japończyków. Kimono jest ich narodowym strojem i gdakać w nim nie przystoi, ponadto te kotki- zabawki co tak machały bez sensu to też podobno coś znaczy ale już się w to nie zagłębiałam.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

w tekscie jest wspomniany pokemon Picachu i to moglo byc dla japonczykow obraźliwe https://www.google.com/search?q=picachu+co+to& oni je traktują jak "świętość"

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
Nie, to chodziło o te kotki. Maneki się one nazywają czy jakoś tak.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Ryo2
https://pl.wikipedia.org/wiki/Maneki-neko

"...Kolor kota ma duże znaczenie: trójkolorowe koty w hodowli są stosunkowo rzadkie, dlatego też trójkolorowy maneki-neko zapewnia szczególnie dużo szczęścia i bogactwa. Biała figurka oznacza czystość i niewinność, a czarna, popularna zwłaszcza wśród kobiet, odstrasza demony i dręczycieli. Złoty maneki-neko sprowadza bogactwo, a czerwony odpędza choroby, wreszcie różowy przyciąga adoratorów[3][1].

Istotny jest także gest wykonywany przez maneki-neko. Jeśli podnosi lewą łapkę, przywołuje klientów i gości; jeśli prawą – zapewnia szczęście i dobrobyt. Im wyżej – tym więcej. "

Aż spojrzę na teledysk "którymi łapakami tam machano" i jaki był ich kolor  ;)

PS: Lewa i złoty