Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
Hej Jolu :)
Właśnie przeczytałam, że ta pani obraziła inną kulturę a konkretnie Japończyków i zastanawiają się teraz czy nie zabrać jej tego pierwszego miejsca.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
wiesz, ze ona wyglądała jak przygrubawa gejsza

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
To może związki zawodowe gejszy podniosły to larum :)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

nie wiem czy ona jest atrakcyjna
taka " malowana lala "

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Inna mama
Jolu, no powiedz, że Ci nawet nóżka nie drgnęła ;-)?! Jak to usłyszałam w RMF, w czasie jazdy,  o mało co nie urwałam kierownicy  ;-), taaaki power i z jajem, przesłuchałam kilka jego nagrań i powiem Ci, że aż by się na wiejską zabawę poszło  ;-). Byłaś kiedyś na takiej?

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

prawdopodobnie japonczykom w tym tekscie nie spodobalo sie to okreslenie uzyte w pejoratywnym kontekscie-i zrobili dym o pokemona:) https://www.google.com/search?q=picachu+co+to&

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
bo w tym tekscie sa nawiazania do roznych popkulturowych odmian lalek i kukiełek

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus napisał/a
Hej Jolu :)
Właśnie przeczytałam, że ta pani obraziła inną kulturę a konkretnie Japończyków i zastanawiają się teraz czy nie zabrać jej tego pierwszego miejsca.

Witaj Wenusjanko :)
Jakby się uprzeć można się jakiegoś związku dopatrzeć, na pewno nie z tekstu.
Jakby nie było przez pryzmat tego utworu nasuwa się przypuszczenie, że ogólnie poziom był fatalny, ale chyba nie aż tak?
Naprawdę nie było czegoś lepszego?
Trudno mi ocenić, nie oglądałam.
1 ... 5678910