Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Ryo2
Wenus napisał/a
Tak, to ta kwoczka ;) A Lordi są nieodmiennie the best, nieprawdaż? :)
Lordi tak ...choć przyznam Ci sie że w tym samym konkursie co oni był jeszcze jeden kawałek który gdyby wygrał to zrobiłbty piorunujące wrażenie.  Panowie spiewają tam że są zwycięzcami Eurowizji . Ostatecznie zagłosowałm wtedy na Lordi ale miałem niezłą zagwostkę bo utwór jest niesamowity :)))

Zresztą sama zobacz

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Minko, ten moj wyklad o Izraelu byl skierowany glownie do obsesjonistki aby-rycha bo ją swoim watkiem tutaj przywolalas-ona na tematy zydowskie ma hopla

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Agnieszka
To taka izraelska Sarsa

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

A wiesz, że zabrzmiał mi jakoś znajomo :) Panowie z potencjałem ( nie mylić z potencją ;))

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
albo w rytmie i słowie "Rampampam"...Popek

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Agnieszka napisał/a
To taka izraelska Sarsa
Serio? Czyli też mamy u siebie coś tak radośnie bzdurnego? To na Eurowizję ją za rok

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Agnieszka
Da radę się przebić, bo to rogacizna.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Nawet jak dwie Sarsy ;)
12345678 ... 10