Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
Co to ma być - konkurs piosenki czy "Mamy cię" ??? Ja już się pogubiłam :/

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
trzeba było tego nie ogladac-dalem Ci na watku z ulewą link do tej komedii z de Funesem - obejrzyj ją to posmiejemy sie z kilku fajnych scen

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
Ależ ja tego nie oglądałam, dziś w necie obejrzałam tę piosenkę i myślałam, że to jakiś fejk :)

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Ryszard
Lewaki są zdziwione, że Eurowizja jest konkursem czysto politycznym i to od kilku lat DD. Nieważne, że ktoś nie umie śpiewać, ważna jest promocja. Obecnie trzeba promować Izrael, żeby  mu pomóc w przedsiębiorstwie Hollokaust, który w tym roku ze zdwojoną siłą zaatakował Polskę.

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
no i skutecznie mu pomogli bo za rok to oni będa gospodarzami kolejnego konkursu-ale czy polskie propozycje od kilku lat na tej imprezie maja jakas wartosc-polska piosenka stylu pop to dno, do tego doprowadzilo lansowanie knajackiego disco polo

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
nie wszyscy zyja urojeniami antyizraelskimi- wbrew temu czym sie trzesiecie tegoroczny wyscig kolarski dookola Wloch rozpoczynal sie w Izraelu i wszyscy przez 3 dni byli nim zachwyceni co do organizacji, warunkow i bezpieczenstwa, a wiec nie pompujcie wolacy tego balonika nienawisci do wszystkich

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

da®®io
przyfaluje tutaj aby/ala/rysiu i bedzie meczyc nas swoimi obsesjami-napedzacie tematy ktore robia z Polski zacofany kurnik w srodku Europy

Re: Wyszła pani, zagdakała i wygrała.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ryszard
Pomijając wszystko, to ta piosenka jest po prostu żenująca.
1234 ... 10