Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

...bo ja nie...:))))))
Ot polski naród...W domu to ja pan i fładca,ale ..jakis strachliwy jestem jak wyjde z domostwa swego za płotem i murem..tchórzliwym takim? Niu niu...Bojem siem,och bojem...jeszcze mi guziczek urwa i co ja zrobiem..////
Nie tak panowie i panie robi sie rewolucje. Nie gęba pełna frazesów,lecz czynem!
A wy siedzita w domu i siem boita tam na rdzennych polskich, mazowieckich,swietokrzyskich,podkarpackich i podlaskich polach,ale i slunskich familokach:)) czy dworach?:)))) /zapomnialam o emigrantach na dzikim zachodzie,co to w kraju im zle było.Teraz im lepiej tam...zapewne.../////:))
Do szabelki panowie i panie,do szabelki!:)))))
Z piesnia na ustach:

My polski naród,polski ród
Szczepić siem nie bendziem!

Ale serio...Chciałabym wiedziec co tych ludzi powstrzymuje od walki o swoje przekonania na ulicy.. Skoro dobijaja sie o sprawiedliwosc dziejowa od 2 lat i nic z tego im nie wychodzi...sami przeciwko swiatu...Swiat ma jednakowoz ich w doopie. Co zrobia,jak bedzie przymus szczepien?  Pozostaje wyprawa na ksiezyc lub Marsa. Warto zacząc oszczędzac albo na ochotnika zglosic sie do  Muska. W Kosmos Panowie i Panie, w Kosmos!:)) Pomacham Wam !:))

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
Lwiczko, przede wszystkim nie myl pojęć.

Antyszczepionkowcem nie jest osoba, która odmawia przyjęcia tego wątpliwego eliksiru.

Ale ty o tym wiesz, niemniej wygodnie ci z jakichś powodów, wszystkich w ten sposób postrzegać.

Poza tym, demonstrują nie tylko osoby niezaszczepione, tu bardzo się mylisz.
Pośród są osoby, które zaszczepiły się wszystkimi dawkami, i tacy po jednej czy dwóch...i więcej już nie chcą.

Myślisz, że nie chcą tak z przekory?

Otóż nie, każdy ma przykre doświadczenia, niestety...i powoli dołączają do demonstrujących grup.

Inna sprawa, że chodzi również o protest przeciwko segregacji.

Tobie segregacja odpowiada?

Ech...

Powiedz w twarz rodzinom, którym chorują bądź umarli bliscy, w tym dzieci ....po tym eliksirze.

Powiedz im, aby przestali ujadać.

Naprawdę mnie zaskakujesz....

Kwestie są dużo poważniejsze, ale ciebie zastanawia dlaczego nie wszyscy, którzy jednocześnie piszą na forach.

Nikomu nie życzę źle, tobie również Lwiczko, i oby nikt z twoich bliskich nie odczuł skutków poszczepiennych również.

Obyś ty nigdy nie musiała "ujadać".

Trzymajcie się w zdrowiu.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
z telegramu
"11-letni chłopiec umiera po otrzymaniu eksperymentalnego zastrzyku. Zdesperowany ojciec nie wie, co robić.
Tak się kończą eksperymenty na niewinnych dzieciach, pomyśl zanim coś zdecydujesz.❓‼️❓5

Dlaczego przy tym chłopcu nie ma żadnego medyka???
Pokazał się tylko na chwilę, potem szybko zniknął.
Z jakiego powodu, pobiegł po pomoc?

Przecież on jest lekarzem!!

Takich przypadków jest niestety dużo i coraz częściej, ale te dotyczące dzieci ....brak słów!

I temu się sprzeciwiamy Lwiczko, naprawdę nie rozumiesz?!

https://gloria.tv/share/wg8wghvjFpBo3HcDqFyo9SAtJ

https://www.facebook.com/groups/663746894803027/permalink/699266847917698/

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]

Już tyle razy obiecywałaś, Lwiczko, że nie będziesz ciągnąć tego tematu, że zastanawiam się, czy Ci ten preparat naprawdę nie zaszkodził. Ileż można mierdlić?
🦋🦋🦋

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Jola! :) napisał/a
[...]

Scena nie ma nic wspólnego ze szczepionkami i trwającą pandemią. Sprawdziliśmy okoliczności powstania filmu i skontaktowaliśmy się z osobą, która twierdzi, że jest jego autorem”.

Przedstawiał dziewczynę, która zginęła 20.10.2021 r. w wyniku bombardowania spowodowanego wojną z reżimem syryjskim”.

https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/po-szczepionce-umiera-jedenastoletnie-dziecko-nie-ta-scena-nie-ma-nic-wspolnego-z-pandemia,1091208.html

„Jest to dłuższa o 10 sekund wersja nagrania rozsyłanego teraz przez internautów. "Wideo, które krąży w mediach społecznościowych w Brazylii jako pokazujące śmierć dziecka z powodu szczepionki przeciwko COVID-19, nakręciłem w Ariha, w Idlib.

To była dziewczynka, która została zabita 20 października 2021 roku w wyniku bombardowania przeprowadzonego przez syryjski reżim" – napisał Suleiman na Twitterze”.

https://twitter.com/AliHajSuleiman/status/1479168202798153731

„Suleiman przekazał nam, że dostawał powiadomienia na Twitterze od internautów z Brazylii i tak się dowiedział, że jego wideo krąży teraz w sieci z fałszywym przekazem.

"To bardzo przygnębiające. To jest wykorzystywanie cierpienia i ucisku doświadczanego przez naród syryjski" – napisał w przesłanej Konkret24 wiadomości.”

 „Polscy internauci publikują w sieci film przedstawiający martwą dziewczynkę w szpitalu, twierdząc, że zmarła w wyniku szczepienia na COVID-19.

Autor nagrania jest oburzony, że tak wykorzystuje się tragedię jego narodu - bo film nie dotyczy pandemii.”

[...]

Takich przypadków dezinformacji, kłamstw i fake newsów — pojawia się niestety bardzo dużo.

Coraz częściej wykorzystywane są dzieci, do manipulowania emocjami odbiorców — co jest wyjątkowo perfidne.

I temu się sprzeciwiamy Jolu, czy naprawdę nie rozumiesz?!

PS. Jakieś 5  minut zajęło mi zweryfikowanie tego zdjęcia.

Więc skoro ja mogę zdjęcie zweryfikować, to nie wierzę, że ty Jolu nie potrafisz.

Podobno nie lubisz manipulacji, a rozpowszechniając zdjęcia z fałszywym kontekstem — właśnie manipulujesz i wpływasz na emocje odbiorców — na masową skalę.

Re: Zastanawia mnie dlaczego polscy antyszczepionkowcy ujadają w domach i na forach,zamiast wyjść na ulice jak np. w Bułgarii i Francji..Znacie odpowiedz?..

Jola! :)
Być może, teraz jest sporo takich filmików właśnie by wprowadzić chaos, a której stronie wierzyć (takim jak ty, łowcom fackenewsów) czy autorowi, to na tą chwilę trudno stwierdzić.

Niemniej, nie zmienia to faktu, że niestety jest sporo takich przypadków, tylko rzadko się je filmuje, i trudno się temu dziwić.

Niezaprzeczalnymi świadectwami są niestety bliscy z naszego otoczenia.

A ty jak byś z równym zaangażowaniem szukał informacji potwierdzających negatywne skutki poszczepienne, znalazłbyś ich sporo.

Ale z jakiegoś powodu wolisz tego "nie widzieć".

[...]

Nie jest trudno stwierdzić i weryfikować rzetelność informacji — na podstawie wielu wiarygodnych źródeł.

Wystarczy tylko chcieć. Ty Jolu widocznie nie chcesz i wolisz siać chaos.

Jola! :) napisał/a
A ty jak byś z równym zaangażowaniem szukał informacji potwierdzających negatywne skutki poszczepienne, znalazłbyś ich sporo.

Ale z jakiegoś powodu wolisz tego "nie widzieć".
Pewnie, że bym je znalazł, tak samo, jak znalazłbym negatywne skutki po szczepieniu na gruźlice, poli, odrę, świnkę, tężec itp.

Niepożądane odczyny poszczepienne zdarzają się również w wyniku szczepień na powyższe choroby.

Jednak badania i statystyki dowodzą, że nie są to zdarzenia na tyle częste, aby te szczepionki wycofać.