czy kobiety lubia pantoflarzy?

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Kawusia
sputnik napisał/a
Nie byłem pod pantoflem ale na swój sposób usługiwałem. Nosiłem na rękach, gotowałem, robiłem rejony, całowałem każdy milimetr ciała, podróże i co w efekcie? Wolą typów spod ciemnej gwiazdy! Wytatuowanych zjebów! Taka prawda! https://youtu.be/ndT2GAyxMV0
Muzyczka!
Oj coś Sputniku poszło nie tak.Wiesz że wina leży po obydwu stronach a nie tak jak mówi Wojtek tylko po stronie kobiet.Znam sprawę od strony kobiet i powiem że święci to wy nie jesteście.

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Antosia

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Antosia
To wieka sztuka, żeby mężczyznę sprowadzić do takiej roli. Dzieje się tak, gdy on kocha za bardzo, a ona ma go za nic.
Bo...ona zasługuje na macho. Kiedy przekroczy granice dostanie po twarzy. Może to zadziwiające, ale będzie zachwycona.

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Antosia
Tam zaraz służący:) Po prostu przytakujący:) To zupełnie inaczej brzmi:) Ja lubię:)
Się nie nudzić:)

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

julcia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Antosia
Facet powinien być facetem .Teraz jest równouprawnienie więc powinien być do tańca i do różańca Są kobiety które lubią pantoflarzy ale ja do nich nie należę.

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczko, dzisiaj gościsz na stronach google. Na forum można wejść przez Profil Lwiczka 9. A wchodzi się dokładnie na ten wątek.

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Perełka
Lubię takie abstrakcyjne niespodzianki, bo one zawsze coś mają jakiś sens.

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Lwiczka9
Perelko nic nie kumam..gdzie ja tam na google jestem?
123456