czy kobiety lubia pantoflarzy?

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

da®®io
po wpisaniu " profil lwiczka9 " pojawia się link do Nabble-Nowa Atlantyda -trochę zbyt łatwo to odnajdują bo przecież bez podawania forum czy platformy nie powinnno to tak prosto wyszukiwać-to jest tak jakby nikt inny w necie nie używał tego podpisu i dlatego Twój się ukazuje na samym początku-przyznam, że jestem lekko zdziwiony. bo ja jestem bardziej zakamuflowany. choć przy pewnym słownym kluczu jest nawet do znalezienia moje zdjęcie

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

lwiczka9
Sprawdzilam,inni tez są.A to jakis problem? Widze ze profil lota czy twoj darku tez jest. Moj nick z cyferka latwo rozpoznawalny i od razu 1szy rekord. Dopoki mi to nie szkodzi to..uhm...Dzieki Perełko,,pozdrowionka. Bylam w lesie,a w domku leczo pachnie ze hej..

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

lwiczka9
Myslicie ze to jaks dywersja? A co ja moge ze mam rozpoznawalny nick???...

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

da®®io
lwiczko, taki jest net, wyszukiwarka znajdzie wszystko gdy dobrze nakieruje się szukanie i dlatego nie powinnaś być zaniepokojona, ja jestem na kilku platformach i tak naprawdę gdy się trochę pokombinuje to się na mnie też wyjdzie w kilku miejscach, pozdrawiam:)

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

lwiczka9
..:) w zasadzie niewiele mam do ukrycia..:)) czasem tak wlasnie wchodzilam na rozne fora jak nie znalam do nich dostepu oprocz wlasnego nicka:))  hmm  z googla wchodzac  pisze ze jestem wyrejestrowana a z nabbla wchodzac nadal jestem zarejestrowana..a kij to,co mnie to. Sylwia mnie nie chciala/ a moze jako admin/ wyrejestrowac a sama nie moge sie zebrac w sobie... W koncu siedze sobie w fotelu w domciu a nie na forach.jak to mowia,pisz na berdyczow:)))) pozdrowionka..fajne maja byc sloneczne dni:) pora na spacery i babie lato..

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Perełka
Lwiczko, wyskoczyłaś po napisaniu "forum w trakcie remontu". Jak wizytówka forum. Super Lwiczko spacerowiczko.

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Perełka
nie spotkałaś ostatnio jakiegoś pantoflarza?

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Perełko, ja popylam po mieszkaniu w samych skarpetkach, jak typowy facet:) my raczej nie lubimy pantofli
123456