czy kobiety lubia pantoflarzy?

Antosia
Pantoflarz facet ktory jest dla kobiety jak sluzacy lokaj

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

sputnik
Nie byłem pod pantoflem ale na swój sposób usługiwałem. Nosiłem na rękach, gotowałem, robiłem rejony, całowałem każdy milimetr ciała, podróże i co w efekcie? Wolą typów spod ciemnej gwiazdy! Wytatuowanych zjebów! Taka prawda! https://youtu.be/ndT2GAyxMV0
Muzyczka!

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

sputnik
Przepraszam muzyczka miała być ta ale Caryca też zacny materiał :)
https://youtu.be/iaeRqWtOwkk

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Antosia
Daj spokój! Nie ciepie lokaji!:)Facet musi miec jadra:)

A co musi mieć facetka? :) Żartuję sobie :) https://www.youtube.com/watch?v=NO8-Mjb9vH4

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
EEeejjj...moze nie totalnych zjebów,ale..cieplych twardzieli:) Sputniku,nie dawaj kobiecie calego siebie,no cos Ty:) ja juz zasypiam,papaaaaa...ps.papuzka z filmiku boska:)Przydalby sie duszek-cycuszek-klapouszek by Cie dopiescil:)duszku gdziez Ty,gdziez..Pozdro i dobry sen niech przyjdzie...https://www.youtube.com/watch?v=5BzvXdiS0-I

Musi miec to co pasuje:) swietny klip dziewczyn:) Sputniczku spij!:) Ja po 2 godzinach snu i podrozy 250km pociagiem ,pracy i innych frajdach babskich juz padam!https://www.youtube.com/watch?v=7scH1OQgfBQ

Re: czy kobiety lubia pantoflarzy?

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dobrej nocki :)
1234 ... 6