czy taką czekoladę da się zjeść?

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
Spytam u nas w takiej dobrej cukierni czy mają. Bo mam taka zasadę, że jak czegoś nigdy nie jadłam a chciałabym spróbować, to żeby się do tej potrawy nie zniechęcić tylko wyrobić sobie obiektywny pogląd, to próbuję w miejscu, które ma jakąś renomę i budzi moje zaufanie. Bylejakość może zniechęcić nawet do super dań.

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus napisał/a
Przez żołądek do serca ...
Ooo...a ja zawsze myslałem że to na odwrót idzie ale Twoja wersja też ma sens

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
A myśl sobie co chcesz, a ja tam swoje wiem

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Ryo2
Oki karmicielko , serce Cię lubi a żoładek wręcz uwielbia :D

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
To jest miód dla moich uszu .... tak mi mów, tak mi dobrze

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

da®®io
dobry wieczor:) czy mogę się dosiąść do waszego stolika? ja tez zamawiam lody czekoladowe

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
No jasne, częstuj się - czym chata bogata ;)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Inna mama
W sprawie tych ton czekolady mlecznej spodobał mi się komentarz jakiegoś dziennikarza "do usuniecia czekolady i błyskawicznego odblokowania A2 wystarczyłoby na godzinę przywieźć 2 autokary przedszkolaków".