czy taką czekoladę da się zjeść?

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
W małym miasteczku , gdzie nie ma konkurencji. Gałka lodów kosztuje prawie pięć złotych, więc co za różnica 5 czy 6.  A Dubrownik to Dubrownik. Przy kosztach całej wycieczki, 6 zł za  gałkę lodów  to żadne koszty. Można sobie zafundować.

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Sa w kazdym markecie, ale lepiej samemu upiec. To proste (ja lubie z jagodami albo truskawkami)  trzeba tylko kupic papierowe foremki.

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus napisał/a
Przeważnie w pudełkach są pomieszane czekoladowo- śmietankowe, to ja zjem to białe a dla Ciebie zostawię to ciemne ;)
Taaak , tego dokarmiania przez Ciebie mi brakowało :D

Oki i dzięki :)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
A, to już wiem jak to wygląda, chyba w Lidlu to widziałam.

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie, pieczenie nie jest mocną stroną, najlepiej wychodzą mi zakalce i takie małe rogaliki z konfiturą.

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Przez żołądek do serca ...

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Ale z cukierni sa lepsza mysle...bo te sklepowe to produkcyjna masowka...ale na poczatek jak chcesz mozesz i taki sprobowac...
1234567