czy taką czekoladę da się zjeść?

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

da®®io
zobacz lwiczko, do jakich strat dochodzi tam gdzie ma się zarabiac-ostatnio czytałem, ze w pozarze chlewni spaliło się kilka tysiecy swiń, w innym miejscu zlikwidowano kilka tysięcy małych żółciutkich kurczaczkow a teraz zmarnowane te tony czekolady

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zniesmaczona
Jak nie leżało dłużej jak 5 sek. to można jeść ;)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Lwiczka9
:))Ooo...to nie sa a standardy McDonalds Wenus:)) Tam nic nie ma prawa upasc,a jak upadnie to na straty. Serio. Buziaki,bo lece spac!

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Darku,bo kierowcy sa przemeczeni. Swiat sie zatracil w pogoni za kasa. A zwlaszcza Polska..no tak..jestesmy wszak w "ruinie"../// A serio,to ja ...nie zaluje tych ludzi. Naprawde nie trzeba tak tyrac. Po co zasnal za kierownica? Niech zmieni prace. Ludzie sami sie zabijaja. I innych tez. I te straty  gospodarcze. ech...kiepski temat na noc. Zmykam lulu,bo na Balkanch pieknie sobie zegar biologiczny ustawilam na wczesne chodzenie spac :)))Sorki,kiedys opowiem w osobnym watku,spoko.:))Do zobaczonka! PS. A co tam na NA,chca cie na admina? Ech,szkoda slow..Pozdro.

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Bo to są standardy studenckie, jeszcze nie wszystko zapomniałam jak widać ;)))

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

da®®io
tej czekolady co się wylała było 17 ton- Dyrekcja Autostrad wycenila swoje straty ze względu na wielogodzinną blokadę ruchu w obie strony na kilka mln.zlotych

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
A ja się przejmuję, że zjadłam na kolację całe litrowe pudełko lodów ;)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

da®®io
czyli, ze lubisz lody;) ps.podobno kobiety jedzą lody glównie na poprawę nastroju, a facet żeby się ochłodzic-ja najbardziej lubię kakaowo-czekoladowe a najmniej waniliowe a Twoje jaki smak miały?
12345 ... 7