czy taką czekoladę da się zjeść?

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
Buduniu nie lubię - bleeee, kisiel może być ale taki rzadki, do picia bardziej, żeby kluchów nie było. Natomiast w potrawach nie lubię anyżu i kminku, natomiast majeranek jest ok, tak jak i reszta ziół. Uwielbiam jak potrawy pachną ziołami :)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
A wiesz Hienko, że nigdy nie jadłam tych muffinek, nie wiem jak one smakują. A jedną gałką lodów to bym się tylko rozdrażniła ;))

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Przeważnie w pudełkach są pomieszane czekoladowo- śmietankowe, to ja zjem to białe a dla Ciebie zostawię to ciemne ;)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
A gdzie Tifani pisałam,ze spie na forsie? Ze jezdze po świecie to taki wniosek wysuwasz? Oj mało wiesz o zyciu...Forsa to ostatnia rzecz ,za ktora gonię>:)A Ty? U nas za gałke loda płacisz gdzies 6 zł? Bo ja nie. Pochwal sie gdzie mieszkasz,bede omijac ten region z powodu drozyzny:))))

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hej:)...to musiala byc porzadna kula...tez czasem jem pistacjowe mam nadzieje ze smakowaly:)...w niemczech pamietam bylo po 1,20€ I tez niemala galka...ale tam to wiadomo ze bedzie jeszcze drozej bo to Dubrovnik...Znam to znad morza;)...

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

To musisz sprobowac...one maja w sumie takie ciasto ciemne jak murzynek...a w srodku jest troche plynnej czekolady sa tez inne z jagodami itp...haha jedna cie rozdraznia!...

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
A gdzieś to kupujesz gotowe czy samemu da radę to upiec?

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

hiena
Mozna kupic w cukierni ale nie kazdej...samemu tez mozna upiec potrzebujesz forme specjalna na te muffiny...ja dostalam od kolezanki ktora piecze od czasu do czasu...ja nie mam takich talentow:)...
1234567