czy taką czekoladę da się zjeść?

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus
Waniliowe z bakaliami :) A najbardziej nie lubię właśnie kakaowych i czekoladowych, i cytrynowych jeszcze. Moje ulubione to orzechowe albo toffi. A z takich kulkowych robionych metodą tradycyjną to pistacjowe bardzo lubię albo truskawkowe :)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

da®®io
truskawkowe mogą być:) ale najlepsze sa czekoladowe-z budyniami mam podobnie za waniliowe, dziękuję

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

da®®io
w potrawach nie lubie posmaku waniliowego i majerankowego...ble

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Nie robcie smaka:))...zjadlam wczoraj czekoladowego muffina...dobry byl...ale dzis ziem chyba tez loda...

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Wenus napisał/a
[...]
Oops , a te których nie lubisz to własnie moje ulubione , cytrynowe też  ;)

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Jesu ale masz spust!...mi wystarczy jedna gora dwie galki:))...

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

Lwiczka9
hej,w Dubrowniku zjadlam gałke pistacjowych lodow za...1,5 euro! ale ...byly jak trzy nasze polskie kulki...Smaczne,choc dluuugo liczylam ile za nie zaplacilam,bo nie pasowlo mi to:)))

Re: czy taką czekoladę da się zjeść?

tifani
Nie żartuj....co to za pieniądze !!! A chwalisz się, że śpisz na forsie,  śmiech na sali DDD
1234567