moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

moderowanie nawet łagodnych epitetów psuje ekspresję i dosadność wypowiedzi

Administracja nie spac!

hiena
Poprosze o szlaban dla tych nielogpwanych troli z obcego forum!...

Re: Administracja nie spac!

hiena
Ech tu nikt i nic nie reaguje...pisze sobie do sciany...

Re: Administracja nie spac!

Lwiczka9
hienko,spokojnie...To nie NA gdzie admin musi czuwac i wywalac ludzi za byle g...o... sami sobie pojda jak nie bedziesz odpowiadac. Trolle tak maja. Zywia sie twoja energia i zacieszaja ze sie wkurzasz. :)

Re: Administracja nie spac!

hiena
Jestem tego zdania...zeby Robic to samo co dzielnicowa...no ale ten tu bywa w innych godzinach...I trzeba Go prosic bo Sam nie zareaguje...ale dziwne ze rat moze pisac?...zablokowala wybiorczo osoby...

Re: Administracja nie spac!

Lwiczka9
Oczywiscie,ze wybiorczo. Tych co nie lubi to sobie banuje,nie wiedzialas??? czyli..glownie mnie:)))) Mi to zwisa i powiewa,ona dla mnie nie jest juz problemem,bo ja zegnam z pierdusinskimi;))) A TY? mozesz tam pisac? Hmmm...trzeba bedzie pomyslec o rejestracji tutaj skoro jest jak darek pisze... ja to hienko nie mam parcia na pisanie na forach...mam co robic i w dzien i w nocy:))  Wczoraj chcialam sobie pobrykac na sawannie to pobrykalam,przeciez wiesz,ze mi na nikim tam nie zalezy oprocz dwoch fajnych chlopakow i ciebie?:)

Re: Administracja nie spac!

hiena
Nie tez mam bana...napisalam w innych watku daria...bo sie pytalas...ja juz bylam ze dwa razy blokowana...ostatnio na poczatku stycznia a teraz mamy poczatek lutego....czyli miesiac:))...nie bawi mnie to powoli...dzis mialam tam nie pisac...ale mnie ubiegla:))...Jak bedzie nuda tam...to znowu odblokuje...zeby byly kontrowersje i wiecej zycia...i tak bez konca bedzie sie powtarzac sytuacja...chyba ze sie myle?...

Re: Administracja nie spac!

Lwiczka9
...chyba sie nie mylisz...Interes musi sie krecic... Przeciez czytalas to,czy nie:..moj startowy inny z poludnia..

"Co napisala  przed chwilą adminka NA:
"Szczerze, to po ostatnich "wystąpieniach" większości (tak, większości właśnie) nielogowanych użytkowników, którzy nas "zaszczycili" swoją "elokwencją" postów i ich nadmierną ekspansją;))) nie miałam nawet czasu, by zamienić parę słów z Wami/
Byłam zmuszona czytać te ich wypociny, chociaż wcale nie miałam ochoty;))
Trochę spokoju chyba nam się należy? "

No...to maja dzis upragniony spokoj i gaduchy kółka rózancowego na okraglo o tym samym i o niczym,serialach,chłopach,żarciu i kto z kim. Typowoplotkarskie forum:))))Bleeee.....I Loti do kompletu co im slodzi. I wiruje w lesie:))No daj spokoj...ja to dawno widzialam..wreszcie pozbylam sie tego ogona:))))
12345