Grupa Wagnera

"Grupa została utworzona w 2014 r. jako prywatna firma wojskowa. Według ekspertów stanowi ona jednak tajny oddział rosyjskiej armii, który może liczyć nawet 6 tysięcy ludzi, w większości byłych żołnierzy Specnazu, szkolonych i wyposażonych przez siły specjalne Rosji. Wykorzystanie Grupy Wagnera pozwala rosyjskiemu ministerstwu obrony wspierać wojska prezydenta Asada i jednocześnie twierdzić, że Rosjanie nie uczestniczą w walkach naziemnych."

Grupa Wagnera — warto posłuchać <<--

Re: Grupa Wagnera

"Rosyjscy najemnicy z „grupy Wagnera” mają wiele na sumieniu. Znane są ich nazwiska"

"Rosyjscy najemnicy walczyli w Donbasie, a dowody na to ma Służba Bezpieczeństwa Ukrainy. - Prywatna armia (prezydenta Rosji Władimira) Putina może być wykorzystana do destabilizacji sytuacji w każdym miejscu na świecie - ostrzegł szef SBU." Więcej <<--

Re: Grupa Wagnera

hiena
Najgorsi czy najbardziej znani...to najemnicy z cudzej legii...chyba dalej egzystuje? ...

Re: Grupa Wagnera

Cześć Hienko, jeśli masz na myśli francuską Legie Cudzoziemską, to jeszcze istnieje.

Re: Grupa Wagnera

hiena
Czesc szu...tak ta legia...zeby tam sie dostac...czy gdzie indziej...trzeba byc twardym jak tytan zakapiorem:))...chlopaki z forum powinni tam sie zglosic...wtedy by poczuli czyli jest prawdziwe zycie;)))...

Re: Grupa Wagnera

hiena napisał/a
Czesc szu...tak ta legia...zeby tam sie dostac...czy gdzie indziej...trzeba byc twardym jak tytan zakapiorem:))...chlopaki z forum powinni tam sie zglosic...wtedy by poczuli czyli jest prawdziwe zycie;)))...
Z pewnością masz racje Hienko, pewnie trzeba przejść różne testy sprawnościowe i psychologiczne, żeby dostać się do tej Legii Cudzoziemskiej. A nas, chłopaków z forum, to może, chociaż do jakiejś paramilitarnej orkiestry dętej, by ktoś zechciał przyjąć? Jeśli masz znajomości w takiej orkiestrze, to daj znać...

Re: Grupa Wagnera

Re: Grupa Wagnera