nieobiektywizm i nierówne traktowanie użytkowników na forum NOWA ATLANTYDA czyli jak działa polityka parasola

nieobiektywizm i nierówne traktowanie użytkowników na forum NOWA ATLANTYDA czyli jak działa polityka parasola

Marcin czesc-mam prośbe zgłoś do usunięcia ten obrażajacy mnie wpis Illuma na NA z wątku Aby o Łódzkim Gettcie - wytknij też Serenity niekonsekwencje w podejsciu do komentarzy bo to co napisal do mnie illum to skandal kwalifikujacy się do WIELKIEGO BANA-w moim odczuciu to jest FORUMOWE BANDYCTWO !!! Upowazniam Cię do przeklejenia tam tego mojego wpisu bo coś musi wstrzsnąc tym konserwowym śmietnikem

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Ok, zaraz zerknę na sąsiednie forum i zobaczę co jest grane.

PS. A dlaczego sam nie zgłosisz? (przeciez możesz zgłosić niezalogowany).

PS. Mnie nie wypada za bardzo zgłaszać, ponieważ przy okazji musiałbym zgłosić też samego siebie, bo ostatnio trochę mi nerwy puściły w stosunku do illuminatusa...

PS. Nie przeglądałem wszystkich wątków na Atlantydzie, ale w wolnej chwile postaram się nadrobić zaległości...

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
jak ja zgloszę to Ona nie usunie bo stwierdzi, ze jako nielogowany nie mam glosu i ze to jest jego rewanż za moja wobec niego postawę a i wpisywanie z tym robotem jest zniechęcajace dlatego moje wejscia tam są tylko dyktowane wyższą koniecznoscią

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

da®®io
Marcin, ja wszystko rozumiem, obaj mamy z nim jazdy, ale nalezy niszczyc i deptac tego gada i jemu podobnych

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Dario spokojnie,  w wolnej chwili poczytam, ale najpierw chciałem dokończyć te rangi na forum...
PS. Moim zdaniem osoba niezalogowana ma jak najbardziej prawo do zgłoszenia łamania regulaminu forum.

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Re: Sympatyczna grafika walentynkowa Szu:)

Przecież Sylwia zgłaszała u nas rzekome łamanie regulaminu jako osoba niezalogowana...

[...]

Ale jak ja zgłoszę, to za chwile illumiantus albo Drapak zgłoszą moje wypowiedzi, a wolałbym, aby one zostały...
Sylwia powinna sama zareagować na takie wyjątkowo chamskie, agresywne i oszczercze insynuacje iilumiantusa...