przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
a to sa moje odpowiedzi do Serenity gdy wtrynila się w ten konflikt
-wklejam je tutaj zeby uchronic je przed zspowiadanym przez nią skasowaniem
" DAREK
Odpowiedz | Wątki | Więcej
sie 19, 2018; 2:09pm Re: ja juz nie wiem kto ma tutaj
wiekszego pier.tolca
138 posty
Ten post był aktualizowany sie 19, 2018; 2:27pm .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez
Serenity♛
pani parasolkowa, kim ty teraz tutaj jestes? czego sie
wpierniczasz w nasze meskie konflikty??? za ten brak
obiektywizmu i dolewanie oliwy do ognia czuj sie dopisana do
druzynki ze startowego
DAREK
Odpowiedz | Wątki | Więcej
sie 19, 2018; 2:33pm Re: ja juz nie wiem kto ma tutaj
wniekszego pier.tolca
138 posty
Ten post był aktualizowany sie 19, 2018; 2:51pm .
szara myszo, jestem od ciebie starszy o 15 lat i nie pozwolę
ci na takie publiczne połajanki i pokaz mi REGULAMIN tego
FORUM na podstawie ktorego prowadzicie tutaj segregowanie
i stygmatyzowanie uzytkownikow
DAREK
Odpowiedz | Wątki | Więcej
sie 19, 2018; 3:06pm Re: ja juz nie wiem kto ma tutaj
wniekszego pier.tolca
138 posty
to jest szczyt paranoi i chamstwa-loth, zarzadca, illum,
drapak, zdegustowana mnie obrażaja i wyzywaja od
komunistow i lewakow, meneli, debili, a pani parasolkowa za
to ze sie bronie nazywa mnie trollem-istne dno !!!

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pytek
Zapomniałeś darrio napisac jak straszyłeś Serenity.Może i nas poinformujesz co takiego chciales jej napisać na priv?

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
a wuj cie to prowokatorze obchodzi wracaj na tę konserwowa wyspę zamordyzmu, zaklamania i szczesliwego tjutlania

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

pytek
Jaki tam ze mnie prowokator?Przeciez to ty prowokujesz i obrażasz wszystkich.

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

Napisalem do niej, ze loti kasuje wpisy zgodne z regulaminem i nawet ich do kosza nie wysyla.  Odpowiedzi sie nie spodziewam. Skasowal podforum polityczne zeby swiecic fejkami o uchodzcach na pierwszej stronie (bez jej zgody chyba tego nie zrobil)

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
a ja mam wrazenie, ze to jest jedna i ta sama osoba, tylko nie wiem jakiej plci-ja pare razy korespondowalem z Serenity i teraz to juz nie wiem z kim???

Re: przenosze ten mój wątek z Atlantydy bo...

da®®io
widzialem te Twoja skarge, ja tez chcialem tam cos napisac o braku regulaminu ale mnie robot odrzucal-mnie trafia szlag z tym pisaniem na Atlantydzie bo nie dosyc ze kazdorazowo walcze przez kwadrans z tym cholernym robotem to oni zaraz to kasują - mnie juz to po prostu wcurvia
12345