Życie płata figle....

Re: Życie płata figle....

Wenus
Podobno bańki znów są w modzie ale nigdy nie miałam i jakoś się boję :/

Re: Życie płata figle....

sputnik
Raz widziałem jak mój ukochany Braciszek cioteczny miał stawiane bańki i płakałem A on się śmiał :) Ktoś mi ostatnio polecał i w tym szaleństwie może jest metoda :)

Re: Życie płata figle....

Wspomnienie

Re: Życie płata figle....

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Teraz ponoć są takie bezogniowe, do nabycia w aptece nawet, ale jakoś nie mam przekonania. Podobno nie można wychodzić z domu jak się je postawi.

Re: Życie płata figle....

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Te niewinne wisienki, Serenity, z pewnością Ci nie zaszkodziły, myślę - to wina ciśnienia ;)

Re: Życie płata figle....

sputnik
Może akupunktura laserowa? Miałem takową w wojsku i nie chorowałem :) Nawet alergia minęła!

Re: Życie płata figle....

Wenus
Pierwsze słyszę ale poczytam :)

Re: Życie płata figle....

dziewczyna z perłami
Znaczy, że sylwester, w którym miałaś uczestniczyć, nie był dla Ciebie przeznaczony, albo nie był widziany jako przyjemność.
1234