Życie płata figle....

Re: Życie płata figle....

sputnik
Posłuchaj "starego" przewodnika :) Żadne prośby, groźby nie pomogą. Niech siedzą w kotłowni ile tylko mają życzenie. Weźmiemy je głodem. Czyli -micha wody (warunek konieczny) a w kuchni ciepły posiłek i karmimy pieski na zewnątrz. Nie będzie chciał wyjść trudno! Żaden pieseł przy pełnej misce jeszcze nie odszedł z głodu -stara zasada :) Możesz pomóc przezwyciężyć stres nie reagując na wybuchy. Największy błąd to rozczulać się nad pupilkami. Najlepiej niech robi co chce i nie zwracać uwagi. W razie jakby co to jestem on-line :) Trzymajta się!

Re: Życie płata figle....

Wenus
Dzięki za rady :)  Co roku mam z nimi to samo utrapienie :/  Też się 3maj :)

Re: Życie płata figle....

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Lubię Koterskiego ale jego produkcje są na raz do obejrzenia. Do niektórych momentów powracam by się pośmiać :) Ale "Nic śmiesznego" nie zaśmiałem się ani razu. No może sytuacja z Kowalewskim i niepotrzebnie wysadzonym mostem (podobno z życia wzięte).

Re: Życie płata figle....

Wspomnienie

Re: Życie płata figle....

Wenus
Ja za Twoją pomyślność w Nowym Roku wypiję kieliszeczek nalewki malinowej na spirytusie, a co tam antybiotyk ;)

Re: Życie płata figle....

rozalka
Oj, to powrotu do zdrowia życzę i to jak najrychlej:)

Re: Życie płata figle....

Wenus
Olaboga ;) Dziękuję, a jak się znam to za 2 tygodnie zapomnę o chorobie :)

Re: Życie płata figle....

sputnik
Daj koniecznie znać jak poszło :)
1234