Życie płata figle....

Wenus
Miał być wyjazd na Sylwestra a jest zapalenie oskrzeli. Do jutra mi raczej nie przejdzie więc będzie biała sala :(

Re: Życie płata figle....

Kawusia
Przykre to ale postaraj się jakoś wynagrodzić sobie ten czas,jest tyle fajnych filmów które możesz oglądnąć.Wracaj do zdrowia.

Re: Życie płata figle....

Wenus
Dziękuję Kawusiu, pewnie spędzę go na kanapie przed telewizorem.Tobie zaś życzę szampańskiej zabawy do rana i szczęśliwego Nowego Roku :)

Re: Życie płata figle....

Wspomnienie

Re: Życie płata figle....

Wenus
W sumie to nie wiem, chyba wychodzi mi mycie okien przed Świętami.  Wypij mały łyczek za moje zdrowie i baw się dobrze :)

Re: Życie płata figle....

Wenus napisał/a
Dziękuję Kawusiu, pewnie spędzę go na kanapie przed telewizorem.Tobie zaś życzę szampańskiej zabawy do rana i szczęśliwego Nowego Roku :)
Dzięki szaleć bardzo nie będę,ale jakaś imprezka będzie

Re: Życie płata figle....

sputnik
Trzymaj się cieplutko Słoneczko. U mnie też szału nie ma -nie lubię sylwka ale chcę by ten rok już się skończył. Spędzę na Pl. Zamkowym i też przed TV u Rodziców.

Re: Życie płata figle....

Kawusia
Cześć Sputniku oglądłeś tego "Marsjanina"?
1234