Życzenia dla Solenizanta

Re: Życzenia dla Solenizanta

Lwiczka9
Alez sobie pouzywaliscie:( lepiej? Ulzylo? Szuwarku,dopoki nie wyjasnisz czy to dla Ciebie zyczenia to zyczenia maja sie jak pięsc do oka. Boze jaki kamuflaz godny podziwu:)) moze pokoik zalozyc tutaj? :)))) ale w sumie Szu,jesli masz dobra zabawe,to ok:))) łał,jaka subtelna dyplomacja,kun by sie usmial:))) ps.przyszla koza do woza,jakies jednak przemyslenia sa,to sie chwali:))

Re: Życzenia dla Solenizanta

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Nie sil sie hienko,to nic nie da. Wpadly po szyje:)))

Re: Życzenia dla Solenizanta

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
" oni " nie pojmują, że krytykowanie " dojnej kaczej zmiany " jest wyrazem troski o los i opinię Mojej Polski-jeszcze pis to nie Polska- bo to jedynie karykaturalna wolska

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
A cóż to takiego dzieje się w urzędach? Z tego co wiem mają się świetnie.
Nie musisz poświęcać się za Iluminatusa, bo zechcesz potem, by on skasował ci konto.

Re: Życzenia dla Solenizanta

Pan Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Tak, tak, ja "nie jestem w stanie zrozumieć, bo nie chwycę kontekstu i powiązania całości"...:)))
A może po prostu to ty zrozum, że wszystko, co dzieje się w twojej głowie, jest tylko tam i nie ma żadnego związku z rzeczywistością, której po prostu nie rozumiesz i nie ogarniasz...
Odleciałaś Perełko w swój wewnętrzny świat zwidów i obawiam się, że sama już nie dasz rady wrócić do realnego świata, niestety...:)))

Re: Życzenia dla Solenizanta

to co robi ta władza przechodzi wszelkie wyobrażenia- słoń w składzie porcelany to TANCERZ:) w porównaniu z tym co oni wyczyniają
Ana

Re: Życzenia dla Solenizanta

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
"jakie antypolskie ?...ja go czytalam i nic tam takiego nie widzialam?...poczytaj sobie wojtka co on wypisuje...a wy tego nie widzicie?...nawet napisalam watek dziewczyny pojdzcie po rozum...Kapitan tez to samo stwietdzil...ale Kawa go zbyla ze jest zazdrosny...co jest dowodem jakie bielmo macie na oczach czytajac go..."

Ty Hienko nie czytałaś Daria wcześniej na NA. O Wojtku nie wspominam i też uważam że przegina i wcale go nie popieram z tym pisaniem. Nie pisz macie :)

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pan Illuminatus
Iluminatusie, jeśli ożenisz się z Aną i umieścisz zdjęcia na forum ze ślubu, wtedy wezmę pod uwagę, że świat realny to Maya.
123456 ... 29