Życzenia dla Solenizanta

Ana

Re: Życzenia dla Solenizanta

Ana
"A cóż to takiego dzieje się w urzędach? Z tego co wiem mają się świetnie.
Nie musisz poświęcać się za Iluminatusa, bo zechcesz potem, by on skasował ci konto. "

Ja wiem co się dzieje :)
a odnośnie Illuminatusa to spokojna twoja rozczochrana, nie musisz się o mnie martwić, jestem dużą dziewczynką :)
ps.  ja nie piszę Tobie że Ty nie musisz się poświęcać dla Pana Szu, bo przy pierwszej lepszej okazji zdradzi Cie jako przyjaciel..
Coś Cię jednak boli z tym Illuminatusem jak i Pana Szu :)))))

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
Wywiązała się dyskusja. Ciebie zabolało, że Serenity tutaj napisała, a twoim zdaniem nie powinna.

Re: Życzenia dla Solenizanta

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hej:)...i jak tam ?...nawet nie wiedzialam ze Ma urodziny...ale skad mam?...poczytalam dalej i zdziwilo mnie ze Ana...tez Ma inne pojmowanie rzeczywistosci...jesli chodzi o to co sie dzieje tak naprawde w kraju...

Re: Życzenia dla Solenizanta

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Perelko,moze to i odbudowa spalonych mostow,ok.  Potrafie to zrozumiec,ale po co taki kamuflaz...nie lepeij bylo zwrocic sie do Szuwarka bezposrednio ? Tez bysmy sie przylaczyli do zyczen i niezle zabawili:))) I zyczenia mu zlozyli:) ja wiem,ze jest Wodnikiem,i wiem,ze Serenity ma nasze daty urodzenia i imienin w notesiuku przedszkolanki,nawet to doceniam,,,ale...czemu pozbawia nas TUTAJ zabawy?????  Bo bawic sie nie wiedząc na czyich urodzinkach to lekkie przegiecie:))) Wiec wszystko co dzieje sie w tym watku jest jedynie zalosna podrobka urodzin:)) ja do tego reki nie przyloze:)

Re: Życzenia dla Solenizanta

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Pisalam Ci hienko,jak tu przybylas,ze...wszystko sie pozmienialo..To juz inni ludzie,zmienili sie wraz z podla zmiana w kraju...
Ana

Re: Życzenia dla Solenizanta

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
"Iluminatusie, jeśli ożenisz się z Aną i umieścisz zdjęcia na forum ze ślubu, wtedy wezmę pod uwagę, że świat realny to Maya."

Perełko zdradź co bierzesz, też się tak zrelaksuję hahahaha :)))) i Ty znowu Illuminatus i Ana. Czy to nie jakaś obsesja?
Dobra, pa.

Re: Życzenia dla Solenizanta

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ponadto hienko...skad wiadomo,ze to urodziny szuwarka???????

Re: Życzenia dla Solenizanta

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana jesteś religiantką? to czemu nie nienawidzisz lohara tylko mnie który dworuje sobie z KK-tobie kobieto cos odwaliło na moim punkcie, ze imputujesz mi wyimaginowane postawy-jest oczywistym ze utożsamia się Pani ze skrajnie prawicowymi poglądami illuma czy drapaka i lotha, a one są niebezpiecznie groźne i chore, ale Pani tego nie widzi-woli się Pani ze mną konfliktować bo szuka Pani ze mną zadym by sprowokować mnie do ostrzejszych reakcji-jest Pani toksyczną kobietą i taka jest prawda
1234567 ... 29