Życzenia dla Solenizanta

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
Tak odbieram Ano Iluminatusa. Czerwona lampka zapala się kiedy czytam faceta, który feruje ocenami i od roku ulega degradacji umysłowej. Kiedy pisał na onecie miał ciekawe spostrzeżenia. Teraz wyzywa ludzi poczynajac od lewaków na swoich skojarzeniach kończąc. Ale wybory serca są wielkie... Ewa Braun kochała Hitlera, choć budził odrazę.

Re: Życzenia dla Solenizanta

Pan Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity
To ja, w ramach życzeń urodzinowych dla wodnika szuwarka, wkleję jego horoskop ale tym razem prawdziwy, pisany przez fachowców...:)))

"Brakuje mu inteligencji i subtelności, ale jego spryt sprawia, że umie wygodnie urządzić się w życiu. Zaprzyjaźnia i wiąże się z tymi, którzy są mu w danym momencie potrzebni, a kiedy już całkiem ich wykorzysta, porzuca na rzecz innych. Umie świetnie udawać przyjaźń i uczucia. Skąpi grosza dla swoich bliskich w potrzebie.

Wydaje mu się, że jest wyjątkowy i oryginalny i na siłę stara się to okazać. Przez to uchodzi za dziwaka, na siłę wymyślając sobie nietypowe hobby czy zachowując się jak szalony. Chorobliwie skąpy, myśli, jak zaoszczędzić pieniądze, których jeszcze nie ma. Żeruje na innych, byle tylko nie ruszyć swoich oszczędności.

Patrzy na otoczenie z góry, bo wydaje mu się, że zjadł wszystkie rozumy, a tak naprawdę na niczym dobrze się nie zna. Niepraktyczny i leniwy, chce wszystkich pouczać, ale nikt nie zamierza korzystać z jego chybionych rad. Wyśmiewa innych, nie widząc swoich wad, których ma zaskakująco dużo jak na jednego człowieka.

Przemądrzały, roztargniony fanfaron, podczas dyskusji obstaje przy swoim i żaden argument do niego nie dociera. Nie zdziw się, gdy na umówione spotkanie przyjdzie spóźniony godzinę i do tego w inne miejsce. Myli mu się wszystko. Jest w stanie pomylić Holendra z Norwegiem, Fina z Chińczykiem, a nawet Włocha z Włoszką.

Mizogeniczny, agresywny upiór. Infantylny bufon osadzajacy bez żadnej podstawy cały swiat. To co w Wodniku sugeruje posiadanie wyobrazni jest histerycznym usiłowaniem bycia za wszelka cen innym od otoczenia. Czarujacy przy pierwszym zetknięciu, jest Pan Wodnik neurastenicznym gęgałem zanudzajacym otoczenie swoimi pseudooryginalnymi pomysłami. Z rozpaczy, że nie wszyscy padaja na kolana przy pierwszym z nim zetknięciu, dosć wczesnie siwieje, lub łysieje "w placek". Jest hipochondrykiem, który dla popisu skłonny jest demonstracyjnie umrzeć na katar. Opiekuńczy, pogodny narzeczony, po slubie zmienia się w zamkniętego, ponurego egoistę bez przerwy robiacego małostkowe uwagi. Gardzi kobietami. Nie znosi mężczyzn. Wszystkich uważa za gorszych od siebie podludzi. Jego schizofreniczna osobowosć sprawia, że Pan Wodnik w domu i poza domem, to dwie rożne osoby. Nikt go nie lubi, czego absolutnie nie potrafi przyjać do wiadomosci. Uważa, że jest fantastyczny. Jego stosunek do ludzi sprawia, że nie sposób z nim pracować. Będac woznym drze się na dyrektora, będac dyrektorem opluwa ministra. Seksualnie nadpobudliwy, usiłuje zdobywać kobiety idiotycznymi uwagami i żartami. Jako kochanek niezwykle męczacy i nierówny jak klimakteryczna primabalerina. Na starosć dziwaczeje paskudnie i rosna mu włosy w uszach, co dodane do siwizny i łysiny odstręcza, resztkę wielbicielek. Biedny, bo pieniędzy nigdy nie ma. Zdziczały jest plaga darmowych odczytów, gdzie wymadrza się zadajac podchwytliwe pytania."
Ana

Re: Życzenia dla Solenizanta

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Ja proponuję w zamian poczytać tak uwielbianego przez Was Daria :) To jest dopiero bogata lista :))) Tak się składa że to Dario atakuje, pierwszy. Też chyba tego nie widzicie razem z Panem Szu :) Ja bym powiedziała że Dario całkiem upadł rzucając się na Polskę, czytasz jego posty antypolskie?? radzę dokładnie przestudiować.
A Dario nie wyzywa?? on potrafi do kobiet odnieść się tak że ręcę opadają, ale ty i Pan Szu również tego nie widzicie.
A co ma piernik do wiatraka w związku z Hitlerem??? coś tworzysz znów?
ps. nie wiem skąd wam do głowy przyszło że nazywasz Iluma nazistą, wiesz że to szarganie opinii innym?

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
Darrio nie jest antypolski, ale osoby o słabym kojarzeniu informacji oddane lekturze Lothara i Iluminatusa tak mogą pomyśleć.  Obaj wartościują świat na odwróconym pentagramie.

Re: Życzenia dla Solenizanta

Pan Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Żeby dziewczyna z perłami miała nie tylko moralne ale przede wszystkim intelektualne prawo oceniania innych, sama musiałaby się zaprezentować jako osoba inteligentna i rozumna, za pomocą jakichś mądrych postów...
No niestety..., wystarczy kliknąć na jej nick, żeby jednoznacznie się przekonać, że wszystko co daje radę spłodzić, to jednozdaniowe, niegramatyczne frazesy i komunały, pozbawione większego sensu...
To zwykle plotki i pomówienia na poziomie magla...
To smutne...:(((
Ana

[...]

Ależ oczywiście że Dario wg ciebie nie jest antypolski dobre hahahaha :)) ten co pluje na Polaków na obecną władzę, nie jest antypolski ???? co ty wiesz Perło co dzieje się po urzędach ??
Słabe skojarzenia to ty masz, broniąc tak chamskich ataków Daria. Skąd Ci przyszło do głowy, komu jest oddana moja głowa w czytaniu ??? widzisz to w szklanej kuli z pentagramem? haha, jak mnie śmieszą takie bzdety o magiach czy innych tego typu:)
Ok, bo szkoda liter na przekomarzanki. Ja mam tylko prośbę o usunięcie mojego konta z tamtego forum, a Pan  Szu jak Dario, musiał wywołać burzę w szklance wody. Pa.

Re: Życzenia dla Solenizanta

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Pan Illuminatus
 Pisałam, że już nie jesteś w stanie zrozumieć, bo nie chwycisz kontekstu i powiązania całości.
Nie jestem tutaj od nauczania ani pouczania innych. Nawet od dawania przykładu tutaj nie jestem.  Nie agituję politycznie, nie wrzucam treści z kątów internetu.
O maglu... już odnosiła się Serenity. Kto kogo powtarza nie będę dochodzić.

Re: Życzenia dla Solenizanta

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
jakie antypolskie ?...ja go czytalam i nic tam takiego nie widzialam?...poczytaj sobie wojtka co on wypisuje...a wy tego nie widzicie?...nawet napisalam watek dziewczyny pojdzcie po rozum...Kapitan tez to samo stwietdzil...ale Kawa go zbyla ze jest zazdrosny...co jest dowodem jakie bielmo macie na oczach czytajac go...
12345 ... 29