Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Bandyci skopali w Lublinie studenta Erasmusa z Turcji

"Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Na koniec zapytał o moją narodowość. Gdy powiedziałem, że jestem Turkiem, zrobił się jeszcze bardziej agresywny, podniósł głos i zaczął mnie wyzywać - wspomina 25-letni Deniz.

Zaniepokojeni całą sytuacją studenci postanowili jak najszybciej oddalić się sprzed klubu. Agresywny Polak jednak nie odpuszczał i już ze swoimi kolegami udał się za studentami z Turcji. Krzyczał, by wynosili się z Polski. Gdy na pl. Lecha Kaczyńskiego obok Centrum Kultury Deniz odwrócił się do napastników, ci przewrócili go i zaczęli kopać, także po głowie i twarzy.

Deniz: - Niewiele pamiętam, co się wydarzyło. Wiem tylko, że dwóch chłopaków trzymało mnie, a pozostali bili. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi."

facebook.com/antynacjonalizm

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Polacy są źli, okrutni, napastliwi, zaściankowi, są rasistami. Uważam szuwar, że powinieneś podążąć za swoimi poglądami, marzeniami o lepszym życiu, szczęściem i przeprowadzić sie do najbardziej liberalnego i tolerancyjnego państwa na świecie, abyś tam w końcu mógł zaznać spokoju i ogladąć świat bez linczu na niewinnych ludziach, bez rasizmu, bez ksenofobii, świat w którym sznowane sa prawa człowieka a przede wszystkim kobiet. Ruszaj do Turcji szuwar, bądź w końcu sobą, przestań zadręczać się i oglądać tę nienawistną, pełną przemocy i złych ludzi Polskę! Jak nie masz funduszy, to może twoi forumowi przyjaciele zrobią zbiórkę, ogłaszając na portalach społecznościowych twoją sprawę, zobacz ile zebrali na nowe seicento dla chłopaka, który brał udział w wypadku z udziałem szefowej rządu. Jeśli opiszą dokładnie twoją sprawę i bolączki z jakimi się zmagasz, myślę, że wielu Polaków pomoże ci stąd wyjechać!

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

dziewczyna z perłami
ci bandyci to tylko "kulki armatnie systemu".

"Zdegustowana" jesteś tak sprytna, że podałaś się Szuw_ na tacy.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]
Polacy są bardzo różni — wspaniali, otwarci, i tacy, którzy pobiegną bić lub wyzywać Turka, lub Tunezyjczyka, bo ktoś w bramie, na YouTube, na Facebooku lub w Telewizji polskiej powiedział im, że wszyscy „ciapaci" to terroryści i nieroby. Nie widzę przeciwwskazań, żeby piętnować takie złe zachowania i o nich mówić, chociaż jak widać, jest to dzisiaj strasznie niepoprawne politycznie i budzi gniew wielu Polaków.

Na filmiku działacz skrajnej prawicy

Podążam za swoimi marzeniami o lepszych Polakach, dlatego próbuje wpływać na otaczającą mnie rzeczywistość poprzez przypominanie, że zachowania rasistowskie, ksenofobiczne są złe, niegodne, naganne i były domeną Niemców, którzy w imię takiej samej ideologii palili polskie wsie, gwałcili polskie kobiety, milionami mordowali ludzi w obozach zagłady. O skrajnym nacjonalizmie ukraińskim, też chyba nikomu nie trzeba przypominać.

Warto, powtarzać, że te zachowania (rasizm, ksenofobia) są złe, niegodne cywilizowanego społeczeństwa, bo bez tego przypominania przejdą one do porządku dziennego, staną się chlebem powszednim i codzienną normalnością. Działa tutaj podobny mechanizm, jak w przypadku błędnego powiedzenia "polskie obozy" —  jeśli nie będzie się tego prostować i przypominać, to stanie się to codziennością.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Zresztą to wszystko już było, historia znowu zatacza kręgi. Takie fragmenty jak ten poniżej przewijają się w wielu książkach:

"(...) Przypomniałem sobie jak Adam wrócił do domu cuchnący, i pomyślałem, że właśnie poznałem powód.
Już w pobliżu celu czterech młodzieńców na dachu kamienicy po aryjskiej stronie muru zaczęło rzucać we mnie kamieniami. Ledwie zerwałem się do biegu. Dostałem cios w bark. od którego musiałem przyklęknąć na jedno kolano.
Chuligani krzyczeli, że jestem zbyt łatwym celem. Na szczęście nie doznałem chyba żadnego złamania, a gniew dodawał mi siły. Stanąłem prosto, osłoniłem się paltem i gnałem przed siebie, dopóki nie została trafiona idąca w przeciwnym kierunku kobieta. Wrzasnęła i wywróciła się bokiem na chodnik.
-Zdychaj, żydowska s u k o! - krzyknął po polsku jeden z wyrostków.
Kląkłem i chusteczka do nosa zacząłem tamować jej krew z głębokiego rozcięcia poniżej jej ucha. Obok leżał kawałek cementu wielkości pieści. Wyjęczała:
= Chyba mam pęknięty obojczyk.
Wokół nas ciągłe lądowały polskie meteoryty. Osłoniłem twarz kobiety swoim płaszczem.
- Może pani wstać? - spytałem, chcąc podprowadzić ją bliżej muru, gdzie nie dosięgały nas pociski.
- Nie.
- Zabiorę panią do lekarza - obiecałem i dla sprawdzenia, czy uraz jest poważny, spytałem, który mam rok.
- Mam się przejmować data, kiedy goje lamią mi kości?
- odpaliła.
Szeroko się uśmiechnąłem słysząc jej oburzenie. Odwzajemniła uśmiech, by zaraz stęknąć i przygryźć wargi z bólu. (...)
Po pół godzinie, kiedy gówniarzom znudziło się rzucania do celu, ruszyłem w swoją stronę i wkrótce potem znalazłem się u Góry (..).

Fragment z książki Richarda Zimlera "Anagramy z Warszawy".

[...]

Odnośnie Turcji - to polecam filmiki Fazowskiwego i Michała Patera, nikt ich w tej Turcji nie pobił ;)

Biegnij Lola biegnij napisał/a
 Ruszaj do Turcji szuwar, bądź w końcu sobą, przestań zadręczać się i oglądać tę nienawistną, pełną przemocy i złych ludzi Polskę!
Poza tym ciągle te Wasze skrajności dają znać o sobie. To, że wyrażam swój przeciw przeciwko ksenofobii, przeciwko biciu studentów, profesorów, czy chociażby właścicieli kebabów (którzy płacą podatki i dokładają się do naszej dziury budżetowej), nie znaczy wcale, że uważam wszystkich Polaków za złych, zepsutych i nieumiejących samodzielnie myśleć. A jeśli takie myśli przechodzą Ci do głowy, to jesteś świetnym przedstawicielem tych Polaków, który w życiu kierują się skrajnościami, są w stanie dostrzec jedynie białe albo czarne. Ja widze Polaków różnych, więc nie mierz mnie swoją miarą.

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Szuwar pracę piszesz na temat ksenofobii i rasizmu Polaków? Wkładasz kij w mrowisko i patrzysz co sie stanie?  To napisz w tej swojej książeczce, że wszystko o czym piszesz odbywa sie w warunkach wojny, a nie pokoju, mozesz zacząć np tak : "Po zalaniu Europy przez Islam, Polacy stali się bardzo czujni", albo " Polacy wiedzieli, że swięta wojna w Islamie rozpoczyna się  bardzo niewinnie, od przyjazdu jednego, zastraszonego, kulturalnego, szanujacego wartości i kulturę emigranta, kończąc na milionowych watahach, które użynają ludziom głowy, dlatego już na pierwszego przybysza mieli baczenie. Czasami ich reakcje w stosunku do niego były przesadzone, ale wiedza na temat taktyki wojennej Islamu nie pozwalała im przejść obojętnie koło żadnego z nich" A w epilogu mozesz napisać " Po Islamizacji Europy dumny naród Polski, jako jeden z nielicznych  zachowała swoją kulturę, tradycję i prawa człowieka o których w kalifacie zachodnim nie było już mowy"

Re: Chodziło o mój wygląd, głównie o brodę. Półprzytomny padłem na ziemię. Z ust leciała mi strużka krwi.

Biegnij Lola biegnij
Fajna byłaby też powieśc o próbie utworzenia juz po raz drugi z resztą  Judeopolonii w Polsce. Mozna by było zacząć od rozbiorów, które odbyły sie przy Okrągłym Stole.  Mniemam, że na ten temat mógłbyś napisać obszerne tomiska szuwar DDDD
1234 ... 6