Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
zauwazyłem jakieś problemy z serwerem Atlantydowym-coś tam się spitoliło bo nie mogę tam wejść-komunikat mówi, ze " w tym momencie adres jest niedostępny"

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
kilka dni temu były inne objawy polegające na braku mozliwosci aktywacji list dialogowych i zakladania nowych tematów

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Multi działa poprawnie i jest ok.
a w temacie Atlantydy mam taki komunikat
" Próbujesz odwiedzić adres http://
nowa-
atlantyda.2367957.n4.nabble.com/ ,
który jest w tej chwili niedostępny.
Upewnij się, czy adres został wpisany
poprawnie, a następnie spróbuj
ponownie wczytać stronę.
Przekroczono czas oczekiwania na
wykonanie żądania podczas pobierania
[...]

To tylko magia Lothara, zbyt czesto wlazil na wioche, demotywatoty i inne podobne portale. I ma RODO za rozsylanie fejkow>:))

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

informatyk napisał/a
Wszystkie adresy IP należące do zdrajców Ojczyzny i innego zdradzieckiego elementu lewackiego, piszącego na tym forum, zostały zablokowane na forum Atlantyda.
Szpiclujące i jątrzące lewactwo nie ma tam wstępu.
Nie próbujcie się tam dostać, bo spotka was kara.
Zaraz, zaraz, ale co ze mna? Jestem tylko wolnym piratem z patentem kaperskim jeszcze od Gubernatorki Sereny i odwiedzalem to obecnie skrajnie prawicowe forum maga Lothara, walczace nawet z kosciolem i BOGIEM!
Mnie tez kosciol nie pasi. Ale na Boga! Czyzby ich Pieklo pochlonelo?!

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ci "trudni" już poznali śmietnik od środka więc będą dosc ostrożnie tu zaglądać a co do reszty to raczej nie stwarzają problemów ;)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
chyba loth coś zepsuł z atlantydowym forum bo teraz taki mam komunikat " Scheduled Maintenance in Progress
This service will be back soon.
We apologize for any inconvenience."
ps. u was też jest ten sam "problem"?

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
gdyby nagle i na Multi doszło do podobnej przerwy  konserwacyjnej więc ... ja mówię hej:)
1234 ... 7