Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

,-2

Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

,-2

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
Witaj Ano już dawno zbieram się z zamiarem napisania,ale za każdym razem odchodzi mi ochota.Lubię was wszystkich z tego forum poza pewnym wyjątkiem i dlatego Ci odpisuję.Miałam zatarg z Szuwarem który nazwał mnie wampirem energetycznym,czym mnie zraził całkowicie do swojej osoby pomijając wcześniejsze nieporozumienia,i dyskusję w której nie uznaje sprzeciwu.No cóż nie fajnie to wyszło,ja oczywiście przyznaję,o czym często wspominałam na marsie że mam ciężki charakter i bywam aspołeczna,i daleko mi do Serenitki która jest miła i wszyscy ją lubią.Ale staram się iść na kompromisy i tak też zrobiłam ze SZuwarem,usunęłam się,bo nie mogliśmy dojść do porozumienia.To jego forum i może sobie robić co chce,ale obrażać się nie dam.Piszę tylko dla tego że głupio tak odejść bez słowa.Spędziłam tu wiele czasu ,bo na prawdę fajni ludzie tu wchodzą.A ja nie chciałam tu się kłócić i psuć atmosferę tego forum ,które choć Szuwara to jednak to wy go Tworzyliście swoją obecnością tu ,serdeczne wam dzięki za to.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Dziękuję, Ana:)
Ja się już będę pomalutku żegnać z Wami, więc to jest ostatnie forum, na jakim piszę.

Cieszę się, że Cię poznałam, Ana:) Życzę Ci, żebyś znalazła ramię godne, żeby tulić Twój romantyzm:)

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
Rozalko powodzenia,i niech Cie nie opuszcza poczucie humoru,którym nas zarażałaś niejednokrotnie.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

rozalka
Dziękuję, Kawusiu:)
Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze:)
,-2

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
,-2

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka